Inlägg från: Jellybeanbaby |Visa alla inlägg
  • Jellybeanbaby

Råd som Anna Wahlgren ger och har gett till föräldrar genom åren..

purple box skrev 2013-02-13 09:23:31 följande:
    Nu börjar jag bli trött på denna censurerade diskussionen. Mitt inlägg, som faktiskt återberätta vad hon själv sagt (!), har blivit borttaget.
    Jag förstår inte vad AW forum eller AW anhängare eller AW själv har med ett fristående forum som FL?

FL är ett av Sveriges största forum. Det de håller på med i denna tråd är oseriös.
    /Säger en som också blivit censurerad och t o m avstängd pga ett AW-anti-inlägg.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Jellybeanbaby

Ajajajajaj vad mycket stavfel/grammatikfel. X-O Försöker igen.

purple box skrev 2013-02-13 09:23:31 följande:
    Nu börjar jag bli trött på denna censurerade diskussionen. Mitt inlägg, som faktiskt återberätta vad hon själv sagt (!), har blivit borttaget.
    Jag förstår inte vad AW forum eller AW anhängare eller AW själv har att göra med ett fristående forum som FL?

FL är ett av Sveriges största forum. Det de håller på med i denna tråd är totalt oseriöst.
    /Säger en som också blivit censurerad och t o m avstängd pga ett AW-anti-inlägg.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Jellybeanbaby
    sirisdotter skrev 2013-02-13 11:42:53 följande:
    Hela tråden om AW i Skavlan försvann plötsligt!
    what-the-fuck....
  • Jellybeanbaby

Kan inte någon av er slänga iväg ett mail om detta till supporten? Mig lyssnar de inte på...

• Jellybeanbaby
    Ojsan skrev 2013-02-13 18:00:48 följande:
    va? finns det en support på det här forumet??
    Hahahaha! Ibland undrar man!
    Ojsan skrev 2013-02-13 18:02:04 följande:
    jag tycker att det borde finnas en tråd för moderaterna  för support och frågor.
    Många har försökt ställa frågor på forumet men moderatorerna vill inte svara utan hänvisar till forumvärd eller support. Många moderatorer blir arga om de får supportfrågor i pm-boxen.

Jag trodde aldrig jag skulle säga det här. Men de har myyycket att lära från Flashback. Deras moderering är en dröm i jämförelse. Den är rak och rättvis, inte snedvänd, partisk och orättvis.
  • Jellybeanbaby

maila till support@familjeliv.se för frågan om vart tråden tog vägen och hoppas de svarar ett normalt svar och inte ett spydigt dito.

• Jellybeanbaby

Jag tycker de ska lägga tillbaks Skavlan-tråden! Kan de verkligen göra så här??

• Jellybeanbaby

Glömde lägga till: Vad skulle vara anledningen till att den togs bort ens?

• Jellybeanbaby
    MalinEddie skrev 2013-02-13 21:52:17 följande:
    Någon som var aktiv i den andra tråden som diskuteras och har en tanke om varför den togs bort?
    Nej tyvärr. Såg inte det senaste halvdygnets svar.
  • Jellybeanbaby
    Rocket Mania skrev 2013-02-13 23:09:04 följande:
    Jag såg hela tråden och bortsett från lite trams om offerkoftor, offerfiltar, offergarn, offerlamm och offertofflor fanns det inget som talar för att den skulle plockas bort. 
    AW kanske mejlade supporten!
Svar på tråden Råd som Anna Wahlgren ger och har gett till föräldrar genom åren..