Anonym (xx) skrev 2013-09-23 17:13:35 följande:
Läser du inte TS? Han vill ju inte ha ett sexliv för närvarande!! Jag tycker det är respektlöst av dej att föreslå att TS ska ha en älskarinna när han upprepade gånger har sagt att han inte vill ha sex som det känns nu.
Varför skulle han, för att det skulle bli "rättvist" på ett barnsligt sätt?
Dom har ju redan en öppen relation nu, frun är öppen med att hon har älskare, erbjuder sej att avstå om TS vill. Suck.
Jag har läst vad TS har skrivit. Frågan är om du har?
Har du t ex läst det TS skrev om att hans fru vägrade honom sex under många år vilket gjorde att han kände sig omanlig och kastrerad. Att han försökte att få sin fru att vilja ha sex med honom,utan resultat.
Att han sedan har fått uppfattningen av både sin fru och sina ex att han är en dålig älskare hjälper nog honom inte att få mer lust.
Det är känslan jag får. Att han känner sig så omanlig,kastrerad och uppgiven att han tillåter sin fru att ha sex med andra.
Men om han trivs med att ha det så så är det väl bara att fortsätta på den banan.
Jag tycker bara att det är märkligt att TS fru gärna har flera andra älskare,men inte vill försöka lösa problemen på det sexuella planet med sin egen man.
Om hon älskar honom,som hon påstår att hon gör.så borde hon ju vilja försöka i alla fall.