bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
LinnElin:
Jag jobbar i verkstad/industrijobb,
Men jag tycker du ska ringa din bm o få tid hos en läkare, dom förstår säkert din situation och kan hjälpa dej!
Du kan ju inte ha det så på jobbet. Vilken vecka är du i?
Jag börjar känna stress nu över att den stora dagen närmar sej med stormsteg! :)
Skulle behöva lite hjälp av er.
Vi håller på att försöka komma på nåt bra namn till bebisen. Tjej namn har vi klart. Men killnamn är värre.
Så har ni något/några bra killnamn som passar me Theodore så skriv gärna.
Varnar redan nu för att inlägget kanske blir ett utan radbyten.Skriver från plattan och då funkar inte det. Jag har oroat mig en del över förlossningen och övervägde kejsarsnitt ett tag men har efter mycket funderingar kommit fram till att det får bli en vanlig förlossning. Dock har sambon börjat fundera på risker med vaginal förlossning efter att ha reggat sig här på FL... Förra gången använde jag mig av lustgas och ryggbedövning och det blir nog samma sak denna gång. Det funkade bra för mig. Tilltalsnamn och efternamn (mitt) är vi överrens om men något mellannamn har vi inte ens diskuterat. Tjejnamn tycker jag är mycket lättare trots att vi är betydligt fler tjejer i släkten än killar. Men Jonathan och Victor tycker jag passar med Theodore. Eller kanske Sebastian? Snart dags för mig att bege mig till barnmorskan. Ska till sjukgymnasten imorrn och till läkaren på måndag. Hoppas iaf på att få minst 25% sjukskrivning. Dock har jag fått en egen parkering utanför entrén på jobbet så det underlättar iaf när jag ska ta mig till och från jobbet. Blev förvånad över att det gick att ordna då det bara är typ 12 pers av 900 hos oss som har parkering där vilket beror på att de är höga chefer...
Det är inte direkt livat i den här tråden... Och jag som har massa saker jag vill skriva om hela tiden! Blir liksom bara jag som postar, typ, haha!
Någon mer som renoverar hemma som en galning? Jag har spacklat, slipat och tapetserat om sovrummet helt själv i helgen, inte illa pinkat för en rookie gravid i vecka 31 med att fara upp och ned från stegar, kräla runt på golvet och allt vad det innebär att hänga tapet. Det blev dessutom hyffsat!
Jag har typ en känsla av att jag verkligen måste fixa om hemma inför bebis-arrival. Inte bara med barngrejer utan med allt! Någon mer som freakat ut och total gör om hemma? Förra veckan tapetserade jag och sambon om våra två hallar och jag målade om tavelramar, matsalsbord, stolar, en sittbänk... haha! Nu återstår bara att klä om stolsdynorna.
Ska även hämta spjälsäng i veckan, kommer kännas helt galet och overkligt att ha en babybädd i sovrummet! Vi ska även hämta vårt skötbord som kom med posten i fredags och sätta upp det i veckan. Det blev ett Troll väggskötbord. Hur förbereder ni er hemma?
Har inte gjort så mycket hemma än!
Men det kommer säkert bli lite fix när jag kommer va hemma sen. Jobbar bara nästa vecka oxå. Kommer inom en snar framtid nu beställa hem barnvagnen oxå.
Nästa vecka åker vi till Ullared å ska shoppa lite bebisprylar får se hur mina foglossningar tar det bara :-/