bf oktober 2013???
Planerar eller väntar barn 2013?
Planerar eller väntar barn 2013?
Jag tvekade bra länge innan jag valde det vita, fortfarande osäker men jag tror de blir bra! :)
Hur är det med alla här inne???
Har ni några krämpor än å hur länge tänker ni jobba???
Me mig å bebben är det bara bra. Har börjat känna av foglossningen mer å mer nu när magen växer på sig å blir tyngre hela tiden. Sen känner jag av sammandragningar till å från. Men mitt mål är att jobba augusti ut iallafall, men håller på att söka gravidpenning nu å hoppas få igenom det.
Även mina fogar känns mer och mer. Hade 1½ vecka som det kändes riktigt bra men sen slog det tillbaka i dubbel styrka känns det som. De veckor sambon jobbar kväll är rena pinan. Kan inte lägga mig med TENS-maskinen förrän vid typ halv nio-nio men då är jag så trött så då lägger jag mig hellre för att sova.
Min ersättare kommer inte förrän tidigast 1:a september och då kommer jag behöva gå bredvid honom i ungefär en månad. Han har ingen som helst erfarenhet av detta arbete så vi får väl se när jag kan gå hem. Iofs vill jag jobba så länge som möjligt men får jag allt för ont måste jag nog tänka om.
Bortsett från amningskudde, spjälsäng, madrass, vagn och babyskydd är detta vi har införskaffat till den lilla. Det som behövs i klädväg nu är väl pyjamas och strumpor. Jag har kvar sängkläder till spjälsäng från när dottern var liten.
Å vad roligt med en magbild! :)
Börjar ni andra också bli runda och goda? Själv har jag väl redan lagt på mig en 10-12 kg, men det är inte bara på magen kan jag säga, haha! :D bilderna är från nu i vecka 25
Rund och go var jag redan innan. Skämt å sido så syns det även på mig att jag är gravid. Det ser inte bara ut som att jag är smällfet. Var till BM idag och har inte gått upp någon sedan sist.
Här är det kalas i magen mest hela dagarna numera. Framförallt när jag är kissnödig och inte är i närheten av någon toalett...