Inlägg från: Svenskflicka |Visa alla inlägg
  • Svenskflicka

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Ejder skrev 2013-01-12 00:31:03 följande:
    Vad vet du om vad han tycker? De flesta svensk män säger att de tycker om sin partners typ av utseende för att vara snälla.

Finns forskning som visar att mäns smak vad gäller kvinnor är mycket lika. Vi går igång på kvinnliga former. 
    Men nu vet du ju inte direkt vilka former jag har, så du kan inte ens andas om det.

Att du sedan menar att min partner säger att jag är vacker bara för att vara snäll visar vilken låg syn du har på andra människor. Vilken rätt har du att påstå att jag inte är vacker??? Du vet ju inte ens hur jag ser ut! 
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 00:39:52 följande:
    Nej, jag har ingen aning om hur du ser ut och har heller inte påstått att du inte är vacker. Jag bara s'ger att du inte kan veta vad din man tycker om sminkade tjejer bara för att han har sagt att han inte gillar det. Smink är skapat för att attrahera det manliga sinnet.
    Du undrade om jag verkligen visste vad min partner tyckte, att han skulle säga att jag vara vacker bara för att vara snäll. Det tycker jag är att antyda på att jag inte skulle vara något attraktiv.
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 01:07:52 följande:
    Ja, givetvis. Jag är man själv ovh vet hur män fungerar.
    men du är ju inte alla män i vårt land, alla tycker inte som du. 
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 01:11:16 följande:
    Det har inte med åsikter att göra utan vad män tänder på.
    men förstår du inte ALLA män tänder inte på samma sak. 
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 01:11:16 följande:
    Det har inte med åsikter att göra utan vad män tänder på.
    och skall vi utgå från detta så är ni ju bara djur. Då går du/ni efter reptilhjärnan.
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 01:15:01 följande:
    inte alla nej, men de flesta män tänder på i stort sätt samma saker. Kurviga kroppar, långt feminist hår, feminint ansikte mm mm. Det har gjorts forskning på området och det är så det ser ut.
    Men vem är det som säger att vi svenska kvinnor inte kan ha kurviga kroppar, feminina drag, långt hår?? Jo du, för enligt dig är svenskor så förskräckliga att männen hellre flyr till prostituerade i Thailand, var inte så förbannat fördomsfull.
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 01:15:01 följande:
    inte alla nej, men de flesta män tänder på i stort sätt samma saker. Kurviga kroppar, långt feminist hår, feminint ansikte mm mm. Det har gjorts forskning på området och det är så det ser ut.
    Dessutom har det gjorts likadana undersökningar kring vilka europeiska kvinnor som har mest attraktiva drag, vilka kom på 1:a plats jo vi svenskor.
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 01:21:44 följande:
    Givetvis kan de det och det finns många exempel på sådana svenska kvinnor. Men det handlar ju också om vad man gör med det man har. Har du en fin kurvig kropp men sätter på dig en kofta som ger dig en rak kroppsform så går ju den effekten på mannen förlorad. Detsamma om du har tjockt fint hår men väler att göra dig en killfrisyr.
    Men skall inte kvinnan få ha den frisyr hon känner sig sexig i?? Mannen skall väl inte bestämma. Och en kvinna som verkligen är sexig, och känner sig sexig kan ta på sig en sopsäck och ändå spegla sin sexualitet. Du är alltför ytlig herr ejder.
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 01:29:30 följande:
    En riktig kvinna vill göra sig fin för sin man. Om en kvinna vill klä sig i kläder som får hennes man att titta på andra så kommer det inte heller att gynna henne i framtiden. Risken för att han är otrogen ökar t.e.x. 
    Ja. är det ditt synsätt på kvinnor så fine. Men ajg tror inte att ALLA tänker som du. 
  • Svenskflicka
    Den vita staden skrev 2013-01-12 03:45:28 följande:
    Tror du verkligen att alla har något annat val?
    Skojar du?!?
    Du har ingen aning om hur det kan vara, så då tycker jag att du ska vara tyst.
    Jag växte upp i en svensk småstad, med få, för att inte säga inga invandrare som avvek utseendemässigt..tänk dig hur det var.
    Nej, de har snarare inget annat val än att lämna allt de har kärt. 
    De flesta skulle helst vilja kunna stanna där de har rötter, släkt och vänner.. men de som inte varit med om det, har svårt att förstå.

Men ingenting av följande ger henne eller någon annan rätten att kränka svenska kvinnor.
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..