Inlägg från: Svenskflicka |Visa alla inlägg
  • Svenskflicka

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Persisk skrev 2013-01-10 21:22:21 följande:
    Jag menade självklart inte att alla svenskar är så men det finns många som är så, de leker/spelar att de gillar utlänningar, men under ytan eller vid rätt tillfälle så kommer den rasistiska sidan fram.

Vi var nära vänner, pratade om allt och gav varandra råd ibland som vänner gör men jag sa att hon ska sluta vara så billig alltså ligga runt hela tiden som de flesta svenska tjejer gör, svenska tjejer är ju kända för just detta.. att vara väldigt lösläpata och lätta och ligga runt med alla. Till skillnad från oss tjejer från mellanöstern, vi har självrespekt och ligger inte runt hela tiden. Ska du förneka detta? 
    Jag tycker att du drar oss alla över en kant nu. Detta ryktet kommer ifrån 60-70-talet då många svenskor åkte söderut, men jag tror knappast att ALLA är sådana idag. Tycker att du är fördomsfull  mot oss svenskor  och när du dessutom kallar din kompis för billig så får du skylla dig själv att hon reagerar. Höj inte er kvinnor från mellanösterns till skyarna.
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-10 21:40:49 följande:
    Självklart var det rasistiskt för hon kränkte mig pga min etnicitet, ursprung osv..

Vet du inte vad ordet rasist innebär eller? 

Sitt och förneka det tills imorgon, acceptera bara att många av er är smyg rasister. 
    Jag tror nog att du själv ska ta och slå upp vad ordet betyder...
  • Svenskflicka
    Rikard skrev 2013-01-11 08:27:03 följande:
    Jag som hade åldern inne på 70-talet måste tyvärr meddela att tonårstjejerna inte alls var så lössläppta och lättillgängliga som vi unga testosteronstinna ynglingar hade önskat. 
    Ja titta, tom det är en generalisering. Tack.
  • Svenskflicka
    sols83 skrev 2013-01-11 09:00:46 följande:
    Fy fan vad ni är bra som kommenterar här!
    Tack detsamma.Skrattande
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-11 14:45:48 följande:
    Det är en annan fråga men du vet likväl som jag att det är lätt att få omkull en svensk kvinna då svenska kvinnor  lever ovanligt promiskuöst. De är billiga eftersom det behövs lite ansträngningar för att få dem i säng. 
    Hur kan du påstå att svenska kvinnor lever på det sätt du beskriver. Vad ger dig rätten att dra oss alla över en kant??

svensktyska.blogg.se/
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 14:50:52 följande:
    exakt, inte ens i närheten som vi tjejer från mellanöstern, vi har mycket självrespekt samt ligger absolut inte runt som en del svenska tjejer gör. Svenska tjejer, INTE ALLA men många är mycket lätta att få i säng, det ser jag som sagt och hör hela tiden dagligen. Sen blir dom arga och känner sig kränkta när man säger sanningen till dom..(som min vännina och många här i tråden, även om de förnekar det) snacka om att vara blåsta, antingen får man vara stark och ta konsekvenserna av att bete sig billigt och ''lätt'' eller så ändrar man på sig.
    Lilla vän, hur kan du veta att svenska kvinnor är på detta sättet. Du har väl inte gått i säng med halva Sveriges befolkning. Tycker att du lever i en väldigt trångsynt värld. och sluta höj kvinnor från mellanöstern till något ideal. 

svensktyska.blogg.se/
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 14:57:43 följande:
    haha av den enkla anledningen att du säkert också byter kille och säng oftare än du byter underkläder Flört Som sagt, VERY TYPICAL Swedish behavior 
    Ett vääääldigt typiskt beteende från killar ifrån din kultur är att dessa ofta slänger ur sig kommentarer och andra ljud som för en kvinna är väldigt tråkigt att höra. Jag tycker inte att era män har lärt sig vad respekt för det andra könet är! Ville inte först dra alla era män över en kant, men när du äger att invandrarkillar har "sexobjekts" synen på oss svenska kvinnor så fick jag ju mitt bevis,

svensktyska.blogg.se/ 
  • Svenskflicka
    Persisk skrev 2013-01-11 15:07:35 följande:
    Var tvungen o säga det för personen som jag svara till trodde säkert att vi lever på bidrag, och det gör vi ju som sagt inte, aldrig att vi skulle sjunka så lågt att leva på bidrag Glad så är inte vi iranier, utbildning är nummer 1 i vår kultur.
    Seriöst, vad är ditt problem? Varför är det så lågt att behöva leva på bidrag. Vissa människor hamnar i den situationen där bidrag är den sista utvägen. Tycker inte att du lever som du lär.

svensktyska.blogg.se/
  • Svenskflicka

Ts verkar inte heller kunna komma med några relevanta åsikter i denna debatt. Hon håller sig undan ist. 

svensktyska.blogg.se/

Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..