Inlägg från: Svenskflicka |Visa alla inlägg
  • Svenskflicka

Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..

Marlean skrev 2013-01-11 22:29:25 följande:

Och förhoppningsvis når den dig med... innan du fortsätter med ditt "ariska" tänkande.
    klart att jag känner mig kränkt av henne. OM hon får tala om sitt folkslag så har jag all rätt att prata om "min".
  • Svenskflicka
    Marlean skrev 2013-01-11 23:06:04 följande:
    Så du glider ner till samma sandlådenivå när du pratar med barn osv. också då eller? Och sist jag kollade var inte "arier" något slags "folkslag" så du får nog kolla upp det där.
    varför hänger du upp dig på små petitesser?
  • Svenskflicka
    Marlean skrev 2013-01-11 23:43:28 följande:
    För att rätt ska vara rätt och två fel aldrig blir rätt heller.
    Men herregud. Jag blev förbannad när hon drog upp vad hon gjorde. Jag har aldrig generaliserat ett folk, så rasist är jag inte, men jag tror inte heller att du alltid är så ren i munnen när du är förbannad.

• Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-11 23:50:10 följande:
    Det finns väl en bra anledning till det. Eftersom svenska kvinnor ser ut som stryk får svenska män gå till prostituerade för att stå ut med frun. TS är mycket vacker och det är en sådan fru vi män vill ha om vi svarar ärligt.  
    För det första så är svenska kvinnor bland toppen av västvärldens skönhetsideal.
    För det andra så fungerar den svarta marknaden i Sverige precis som vilken annan som helst, dvs den kontrolleras av tillgång och efterfrågan. Vad säger då detta... Jo att svenska män inte har särskilt stort behov av prostituerade som i många andra länder. Host host... (Jo jag hostade, jag är allergisk mot skitsnack som du spottar ur dig). 
  • Svenskflicka
    Jättekul skrev 2013-01-12 00:05:55 följande:
    Men vilken oförskämd TS. Jag är verkligen inte rasist men det var det mest rasistiska jag läst om svenskar när jag läser inläggen från TS. Jag blir rent ut sagt förbannad och provocerad som svensk.

Perfekt i skrift. Så jag antar att du har gått i skola i hela ditt liv i Sverigen. Du pratar om svenskar som om du inte var svensk själv. Jag antar att du har svenskt medborgarskap. Du anklagar alla svenska tjejer för sexdebut vid 12 års ålder och att alla ligger runt. Wow. Jag tycker du ska läsa på lite. Då sexdebuten oftast är 16-17 år. Skulle tro att der är senare än Iran där många tjejer blir bortgifta tidigt.

Du är 19 år och jag tycker du ser gammal ut på bilden. Det ser ut som om du har sminkat ditt ansikte mycket ljusare än vad din hudfärg egentligen är. Lite som mamman i familjen Adams (men det vet nog inte du vilka det var). Du säger att alla svenska tjejer vill se ut som dig. Ja, många iranskor är vackra men jag tycker inte du är speciellt vacker. Jag brukar säga att alla tjejer i 20-års åldern är vackra men jag måste göra ett undantag idag. Du är ful, ful från insidan som lyser igenom i ditt ansikte. Du var elak och dum mot din väninna. Som blev besviken på dig. Du kränkte henne. Detta är en demokrati där vi får göra vad vi vill inom de skrivna lagarna. Acceptera det. 
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 00:13:56 följande:
    Så det är därför svenska män valfärdar till områden med prostituerade i Thailand minst en gång per år?
    Vallfärdar är nog att överdriva. och vad är det som är så förskräckligt med oss svenskor då??
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 00:17:51 följande:
    Oj, ser att du är kvinna. Det förklarar saken. Kvinnor har alltid haft svårt för vackra kvinnor då de inser att alfahanarna kommer att välja dessa framför dem.
    Du får tycka vem som helst är vacker, men att påstå att alla svenska kvinnor är hemska är ganska snedvridet.
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 00:21:41 följande:
    TS gör sig inte vacker för kvinnor utan för män. Män gillar feminina kvinnor och smink och stora läppar är feminint.
    Jag tror inte att du kan säga att MÄN tycker om dittan och dattan. Det är personligt, min partner tycker inte att det är feminint med mycket smink, han föredrar den verkliga skönheten under sminket. Så personligen behöver man inte klä ut sig för att fånga uppmärksamhet från det manliga könet.
  • Svenskflicka
    Ejder skrev 2013-01-12 00:23:17 följande:
    Vulgära och ouppfostrade. Det ska dock sägas att det finns undantag. Är själv gift med en "fin flicka" som kan uppföra sig och ser bra och feminin ut.
    Jag vet nog fler invandrarkvinnor som är vulgära och ouppfostrade än svenska iallafall.
  • Svenskflicka
    venerari skrev 2013-01-12 00:24:57 följande:
    Men det är helt okej att dina landsmän kastar pervers/äckliga blickar efter oss exotiska svenskor?
    Och det är helt okej för dina landsmän att komma och stryka sig emot mig på dansgolvet och bara "råka" klämma en på baken eller bröstet? Allt detta för att jag som svensk har rykte om mig att vara billig och lättraggad? 

Jo bevare mig väl, jag förstår varför gifta MENA män jagar min svenska exotiska bak, jag upplevs antagligen som en frisk fläkt i deras annars så stela vardag med er "persiska" kvinnor som är så "hemlighetsfulla".

Nej, nu skall jag ta mitt blonda hår, blå ögon och gå ut och ligga med en isbjörn! 
    Haha, dagens bästa. 
Svar på tråden Varför är så många Svenskar smygrasister? Helt plötsligt kommer de ''rätta jag'' / Rasistiska sidan fram..