• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Tenshi

floppan2008: Hoppas det känns bättre snart! :( Känner igen mig i det där, sitter också och "trackar" graviditeten (som kanske bara finns i mitt huvud) maniskt, räknar ut vilken vecka jag är i, BF och så. Börjar känna mig helt knäpp så nu vill jag bara bli av med osäkerheten. Jag ska testa imorgon på BIM-1 eller -2 ungefär. Hade inte så bra koll på ÄL den här månaden men har BIM nu innan nyår iaf.

• Sanna890

Hatar denna mensvärk! Under mina ppiller år har jag sluppit den, glömt bort hur drygt det är! Men nu är man påmind iaf :p hoppas jag får lika kort som förra månaden :p endast 2 blödningsdagar :p märkligt men sant ;)

• 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2012-12-27 21:19:59 följande:
    Ligger här och vrider mig i menssmärtor ska också kolla film med älsklingen. Ha en bra kväll!
    Jobbigt har du något som kan lida smärtan ?
    Panodil borde hjälpa dig.
    Hoppas det blir bättre snabbt.

Här kommer lite rosa än på pappret men i natt iaf imorgon är pappret helt rött och trist för mig.
    Kommer att blöda som en GRIS i 2 dagar sen 5 dagar normalt  .     
  • 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2012-12-27 22:00:47 följande:
    Hallå!

Rätt ny i den nya tråden, men ni alla verkar så härliga så hänger gärna med här! Ska bli kul att följa alla..

Jag ska också kolla film med min älskling nu Glad

Ha en fin kväll allihopa!!
    hahaha du är gammal i denna nya tråd
  • 3 barns mamma84
    Sanna890 skrev 2012-12-27 22:32:29 följande:
    Hatar denna mensvärk! Under mina ppiller år har jag sluppit den, glömt bort hur drygt det är! Men nu är man påmind iaf :p hoppas jag får lika kort som förra månaden :p endast 2 blödningsdagar :p märkligt men sant ;)

själv har jag tappletter från apotecet jag ska hämta imorgon för min kraftiga mens.
    Tack o lov.
    Men jag hoppas vi alla får ett stort + snabbt igen.  
  • 3 barns mamma84

Att varje månad bli förstörd denna månad hade jag fått ett + men denna + och lycka varade tyvärr inte länge.
    Allt har en mening men allt.
    Min mamma hade hoppas på att det skulle bli en gaviditet pratade med henne idag i telefonen nämligen.
    Men sen ringde jag henne igen och sa nu kom mensen och hon blev lessen.
    Får vara glad att man har 3 redan men en 4.a kommer väl någon gång.    

• floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-27 23:07:04 följande:
    Att varje månad bli förstörd denna månad hade jag fått ett + men denna + och lycka varade tyvärr inte länge. Allt har en mening men allt. Min mamma hade hoppas på att det skulle bli en gaviditet pratade med henne idag i telefonen nämligen. Men sen ringde jag henne igen och sa nu kom mensen och hon blev lessen. Får vara glad att man har 3 redan men en 4.a kommer väl någon gång.    

Men min kompis fick + och blödde 2 dagar efter bim tom klumpar kom. Det var en naturlig blödning och hjärtat slog. Så ännu är det inte kört. Hoppas det bara är en normal blödning. Jag hade bruna flytningar till v 7 från bim.
    Tenshi skrev 2012-12-27 22:21:35 följande:
    floppan2008: Hoppas det känns bättre snart! :( Känner igen mig i det där, sitter också och "trackar" graviditeten (som kanske bara finns i mitt huvud) maniskt, räknar ut vilken vecka jag är i, BF och så. Börjar känna mig helt knäpp så nu vill jag bara bli av med osäkerheten. Jag ska testa imorgon på BIM-1 eller -2 ungefär. Hade inte så bra koll på ÄL den här månaden men har BIM nu innan nyår iaf.

Tack för värmande ord!!! Skönt att man inte är ensam om alla dumgrejer man håller på med. Hoppas du är gravid!!! Det är du säkert
  • görabebis

Det kommer bli några dagar av 'nederlag' för oss nu, men sen vänder det o hoppet tänds :) lite depp får man vara. Tyvärr bestämmer vi ju inte över våra kroppar.

Känns som jag håller på att få urinvägsinfektion :( och mens :( dålig combo!

• Princessan

Nu är jag oxå här!! :)

Kan ÄL test ge positivt resultat vid mens?

Mensen tog slut igår, fick positivt ÄL test idag, knasigt?

• Princessan
    floppan2008 skrev 2012-12-27 22:07:13 följande:
    Känner mig helt deppig. Kan inte ens kolla på filmen... Har gått och varit så glad, har haft så starka symtom och verkligen känt mig gravid. Har skojat med mannen att vår lille son ligger i magen och växer. Har tom haft en gravidapp där jag följt min tidiga graviditet. Ja jag är dum i huvudet... Var tvärsäker! Nu känns det så tomt. Har tagit bort mig från gravidappen och mensvärken håller på att göra mig tokig. Fy!

Känner igen mig!

Hade oxå starka symptom denna gången. Ömma bröst och mådde illa. Har oxå en gravidapp men har inte använt den, väntar på plus.

Men ta Ipren och panodil tillsammans det gör susen mot mensvärk.

Hoppas du känner dig bättre snart!
Svar på tråden Solstrålarna