3 barns mamma84 skrev 2012-12-27 23:07:04 följande:
Att varje månad bli förstörd denna månad hade jag fått ett + men denna + och lycka varade tyvärr inte länge. Allt har en mening men allt. Min mamma hade hoppas på att det skulle bli en gaviditet pratade med henne idag i telefonen nämligen. Men sen ringde jag henne igen och sa nu kom mensen och hon blev lessen. Får vara glad att man har 3 redan men en 4.a kommer väl någon gång.
Men min kompis fick + och blödde 2 dagar efter bim tom klumpar kom. Det var en naturlig blödning och hjärtat slog. Så ännu är det inte kört. Hoppas det bara är en normal blödning. Jag hade bruna flytningar till v 7 från bim.
Tenshi skrev 2012-12-27 22:21:35 följande:
floppan2008: Hoppas det känns bättre snart! :( Känner igen mig i det där, sitter också och "trackar" graviditeten (som kanske bara finns i mitt huvud) maniskt, räknar ut vilken vecka jag är i, BF och så. Börjar känna mig helt knäpp så nu vill jag bara bli av med osäkerheten. Jag ska testa imorgon på BIM-1 eller -2 ungefär. Hade inte så bra koll på ÄL den här månaden men har BIM nu innan nyår iaf.
Tack för värmande ord!!! Skönt att man inte är ensam om alla dumgrejer man håller på med. Hoppas du är gravid!!! Det är du säkert