• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2012-12-29 17:54:17 följande:
    Gjorde ett CB digitalt. Neg, men man SER ju var +et skulle ha varit. Det är taskig konstruktion tycker jag.. räckte så bra med att testa neg utan att få info om var det skulle ha varit ett + om... Nu kan jag iaf dricka vin med gott samvete! Känns fånigt: Men det kan evt vara BIM idag o ingen mens ännu. Ville itne dricka en massa o upptäcke sen. HAde fått Så dåligt samvete. Känner heller inte för att avstå. *töntig* Det enda dom hade på ICA var detta svindyra test..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Cb digital är känsligare du måste ha högre hcg nivå än med vanliga cb.
  • MissKaos

25ug. Så det är samma som ovriga cb.

gissa om det retar mig att mina tester inte har kommit?

floppan2008 skrev 2012-12-29 19:03:10 följande:
    Cb digital är känsligare du måste ha högre hcg nivå än med vanliga cb.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Blev

floppan2008 skrev 2012-12-29 12:18:47 följande:
    Hur sjutton kan man känna sin tapp? Då måste man köra upp hela handen eller? Vi ska på museum idag och berika vårt kulturella intresse lite haha skämt å sido.

Lite större downstairs efter att ha fõtt *fnissar* hittade den inte innan. Nu är det latt!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis
    MissKaos skrev 2012-12-29 10:00:03 följande:
    var bor du? jag kan komma och lana test *s*

ingen mens. tappen kanns som nastippen. nu fattar jag hur det kanns! inte kant det innan. svagt uyslag pa altest igar. kan betyda mens pa g, eller roligare saker..

analys?

Jag bor i fiskebäck/ganska nära frölunda torg. Om du vill ha typ 10 test så kan vi mötas upp där imån.. Jag ska träna på sportlife vid frölunda torg imån vid 13 tiden. (Om jag ej blir bakis men tror jag ej vi firar ju nyår idag haha)O ska handla ett spel efter det på frö. torg. Jag behöver ju ej alla test, än! Vet dock ej vilka som är de känsliga/vanliga.. Har bara en jäääkla massa test!
  • MissKaos

Synddet inte var i kortedala.. vi bor i kviberg. Synd, men vi får bli preggo samtidigt. Fiskeb är fint att promenera i

Nu vet jag ju..

görabebis skrev 2012-12-29 19:41:12 följande:
    Jag bor i fiskebäck/ganska nära frölunda torg. Om du vill ha typ 10 test så kan vi mötas upp där imån.. Jag ska träna på sportlife vid frölunda torg imån vid 13 tiden. (Om jag ej blir bakis men tror jag ej vi firar ju nyår idag haha)O ska handla ett spel efter det på frö. torg. Jag behöver ju ej alla test, än! Vet dock ej vilka som är de känsliga/vanliga.. Har bara en jäääkla massa test!

• 3 barns mamma84

Låter som ni alla haft fullt upp hehe tråkigt med negativa tester man blir bara sååååååå arg Skrikandeshoppas snart så Misskaos.
    Låter ass mysigt Görabebis mysigt med Nyår firande nu idagHjärtakärlek detta. 
    Pommac knass detta men har du gjort Ägglossningstest ? 

♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • görabebis
    MissKaos skrev 2012-12-29 19:53:01 följande:
    Synddet inte var i kortedala.. vi bor i kviberg. Synd, men vi får bli preggo samtidigt. Fiskeb är fint att promenera i

Nu vet jag ju..

Det är underbart att bo så nära havet och perfet för hundpromenader, men vi bor för 'stort'. Radhus 115 kvm bara vi och 2 små (3 kilos) hundar. Kan sakna stan..

Vi får se vad som händer.. Min lillebror bodde på vårmånadsgatan tills förra månaden!

Själv älskar jag loppisar och är ibland på kviberg eller ute vid återbruket/gamlestan.
  • MissKaos
    görabebis skrev 2012-12-29 20:40:19 följande:

Det är underbart att bo så nära havet och perfet för hundpromenader, men vi bor för 'stort'. Radhus 115 kvm bara vi och 2 små (3 kilos) hundar. Kan sakna stan..
    Vi får se vad som händer.. Min lillebror bodde på vårmånadsgatan tills förra månaden!

Själv älskar jag loppisar och är ibland på kviberg eller ute vid återbruket/gamlestan.
    Låter lagom stor! Lovar, leksakerna som iaf min son sprider omkring sig fyller lätt ut våra 123 kvm

Vi bor i husen (villor/Radus) vid rest Kanonen -precis ovanför det stora området med fotbollsplaner och nya beachvollyhallen. Trivs jättebra
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2012-12-29 20:32:20 följande:
    Låter som ni alla haft fullt upp hehe tråkigt med negativa tester man blir bara sååååååå arg Skrikandeshoppas snart så Misskaos.
    Låter ass mysigt Görabebis mysigt med Nyår firande nu idagHjärtakärlek detta. 
    Pommac knass detta men har du gjort Ägglossningstest ? 
    Jag har inga ägglossningstest.. Typsikt nog. Ingen mens i dag heller. Då går jag snart in i dag 32! Lång cykel detta blev då! Just nu vill jag bara att ett besked! Har ont i höfterna (lite då och då, speciellt när jag lägger mig ner i början). Kan det vara nåt annat fel? Hoppas på besked i morgon! 
  • Pommac

Testade nu på morgonen fortfarande negativt och ingen mens. Hmm...

Svar på tråden Solstrålarna