MissKaos skrev 2013-01-01 18:56:21 följande:
Vad duktigt av dig att stå ut så länge!
Gör du ngt annat test innan?
Imorgon hoppas jag mina tester kommer. Dax att borja trana for gbgvarvet och sthlm Marathon nu, men jag har en envis skada så jag kan inte träna alls som jag vill! Nu har jag sviktande motivation med. Alternativ träning är inte lika kul och jag hoppas ju bli gravid o inte kunna springa! Samtidigt sa trivs jag inte nar jag inte tranar...
Jo, jag ska iaf försöka stå ut hela veckan men om jag känner mig själv rätt så kommer jag förmodligen smygtesta fram till dess (har ju ändå flera Testlagret-stickor här hemma så det gör ju ingenting egentligen). Gör nog ett varannan eller var tredje dag, då slipper jag ju gå och längta till "riktiga" testdagen och ha test-abstinens samtidigt.
Jag kommer nog ändå inte att kunna ta in ett positivt resultat förrän jag ser det på ett digitalt test, så egentligen är nog testandet med stickorna mest för att övertyga mig själv.
Känns lite som att jag hela tiden måste få svart på vitt att jag inte bara inbillar mig alltihop och att det faktiskt finns en anledning att fortsätta testa. Om stickorna börjar bli ännu tydligare innan helgen vet jag att jag kommer att lägga upp bild här direkt.
Jobbigt med träningen... Hoppas att det löser sig för dig på något sätt eller att du blir gravid, då får du ju åtminstone något annat roligt att fokusera på.