Inlägg från: Sanna890 |Visa alla inlägg
  • Sanna890

Solstrålarna

Hatar denna mensvärk! Under mina ppiller år har jag sluppit den, glömt bort hur drygt det är! Men nu är man påmind iaf :p hoppas jag får lika kort som förra månaden :p endast 2 blödningsdagar :p märkligt men sant ;)

• Sanna890

Då ska man iväg till jobbet och utstå alla som är gravida och ska ha barn i samma veva som vi skulle haft.. :/ så psykiskt jobbigt samtidigt som man skäms för att vara bitter..

• Sanna890
    MissKaos skrev 2012-12-28 12:21:19 följande:
    Bitter? Du är LEDSEN och det är tillåtet & normalt. Det betyder ju inte att man missunnar andra deras graviditeter och bebisar för att man själv längtar?

Måste berätta..

Pre sonen. Tjejmiddag. de andra 3 är gravida. Min "bästis" frågar alla -hur mår din bebis. inkl mig. Jag blev skitledsen, gick på hormonbeh vilket hon VISTE OM! Hon sa även till mig att "slappna av"... Vilket min gynekolog garvade åt lite rått -Det lär inte hjälpa, du måste ha ägglossning.. (hn var då höggravid)

Skäms inte! JAg har inte riktigt klarat att att förlåta henne detta

Men fy va hemskt sagt av din vän! Så klart unnar man sina vänner, men är ju sjukt frustrerande :/
  • Sanna890

Ser att flera har / har haft feber utan andra symtom på tex förkylning :s jag har haft feber till och från i flera dagar, helt utan nåt annat symtom på sjukdom. Blir så less! Är så trött hela tiden. Alvedon hjälper inte, igår fick jag gå hem tidigare rån jobbet med 39,2 i feber, trots Alvedon flertalet ggr under dagen! Hoppas det går över snart..

• Sanna890
    Pommac skrev 2012-12-30 19:25:37 följande:
    Ja feber kanske kan vara ett symtom. Men 39 grader låter lite väl? Hmm... :/ 

Kan feber vara symtom grav? Har jag aldrig hört talas om :s lr fatta jag fel :p haha
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2012-12-31 10:02:42 följande:
    Sanna missförstå mig inte. Vad ego jag lät! Hoppas verkligen du blir bättre snart. Obehagligt att ha feber utan synbar anledning. Med skönt menade jag att jag inte är ensam om det lät jäkligt dumt när jag läste vas jag skrivit

Haha, tog det inte som nåt dåligt :p lugnt :)
  • Sanna890

Hoppas verkligen på ett lyckat 2013 med många magar i vädret och små fina barn :)

• Sanna890
    MariaMaria01 skrev 2012-12-31 17:08:40 följande:
    Får jag hoppa in här:)? Försök nummer 5. ÄL 14:e BIM 28

Välkommen :)
Svar på tråden Solstrålarna