Solstrålarna
Hatar denna mensvärk! Under mina ppiller år har jag sluppit den, glömt bort hur drygt det är! Men nu är man påmind iaf :p hoppas jag får lika kort som förra månaden :p endast 2 blödningsdagar :p märkligt men sant ;)
Hatar denna mensvärk! Under mina ppiller år har jag sluppit den, glömt bort hur drygt det är! Men nu är man påmind iaf :p hoppas jag får lika kort som förra månaden :p endast 2 blödningsdagar :p märkligt men sant ;)
Då ska man iväg till jobbet och utstå alla som är gravida och ska ha barn i samma veva som vi skulle haft.. :/ så psykiskt jobbigt samtidigt som man skäms för att vara bitter..
Ser att flera har / har haft feber utan andra symtom på tex förkylning :s jag har haft feber till och från i flera dagar, helt utan nåt annat symtom på sjukdom. Blir så less! Är så trött hela tiden. Alvedon hjälper inte, igår fick jag gå hem tidigare rån jobbet med 39,2 i feber, trots Alvedon flertalet ggr under dagen! Hoppas det går över snart..
ÄL 10/1
BIM 24/1
Gott nytt år fina ni :)
Hoppas verkligen på ett lyckat 2013 med många magar i vädret och små fina barn :)