Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-02-22 23:50:58 följande:

Åh....Badsugen, vilken fantastisk bild!! Sommar,sol,bad och en supersexig,snygg tjej...allt fångat på en och samma bild...utan photoshopping...puh, jag har mycket  att lära av dig... Kyss
    Tack Solig kvällssol är fint och jag började verkligen längta efter sommar när jag grävde bland sommarbilderna!
  • Anonym (badsugen)
    LoLs pappa skrev 2013-02-22 23:51:31 följande:
    Tackar, idag var det hos mig första vårdagen, så härligt, ser fram mot den tiden och sedan sommaren.

Mkt fint som vanligt!!!
    Bjuder dig på en repris. 
    Wow! Jag är impad!

@Stief: nej så klart inte, och tack!

och Godnatt med er!    
  • Anonym (badsugen)
    Ms L skrev 2013-02-24 18:03:04 följande:
    Nu kan jag inte låta bli längre Här är en bild på mig.

Riktigt snygga kurvor i riktigt snygg klänning!
  • Anonym (badsugen)
    Anonym skrev 2013-02-25 17:30:31 följande:

Tack, det var det jag var ute efter, ni berömmer endast för det ska fortsätta visa upp sig. Lägger inget i det vill man visa upp sig så skall man det, men också veta anledningen till att ni berömmer.
    Men va? Att man vill ha fler bilder om man tycker tråden är kul, skulle det vara nåt hemligt att "vara ute efter"? Det är klart att man är lite exhibitionist om man lägger ut bilder, klart man är nyfiken på kroppar och bilder om man tittar. Alla kan inte kommentera alla, det tar för mycket plats. men det känns ganska naturligt att vilja göra det tycker jag,
    Det är ingen motsättning mellan att vilja se fler bilder och vara ärlig i sitt beröm. Jag tror inte man ska lägga ut bilder för att "få beröm", jag tycker hela tråden är ett collage, som en fotoutställning, med tvättkorgar och badrumsskåp och sexiga underkläder i en härlig röra.
  • Anonym (badsugen)
    NOEL75 skrev 2013-02-24 18:43:02 följande:

Ja vad säjer man..... perfektion. Det där är mitt manskroppsideal. Och det säjer jag inte för att få se mera.
    (Fast får man önska en ryggbild nån gång? Drömmer )
  • Anonym (badsugen)
    straight arrow skrev 2013-02-25 20:53:05 följande:
    GladTack!
  • Anonym (badsugen)
    NOEL75 skrev 2013-03-04 13:55:51 följande:
    Den oskuldsfulla....

Oskuldsfull som ett litet lamm, det enda jag tänker på är helgon och sånt.0:)

En bild som visar att det inte behöver vara avklätt för att vara hett!
  • Anonym (badsugen)

" den stora tråden om kötiden till den slutna tråden".

• Anonym (badsugen)

Tack Ander för imponerande bilder!

(Synd att tråden blivit en tråd om en annan tråd, men allt har en ände)

• Anonym (badsugen)

[quote=69072674][quote-nick]Mattias39 skrev 2013-03-07 15:20:46 följande:[quote-nick]Det rullar på ganska ok....mest löpträning och konditionsträning dock...... [/quote]

Inte springa för fort Mattias, då hinner ingen vila ögonen när du springer förbi ju.

Svar på tråden Helkroppstråden