Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Det var den första svartvita jag kommenterade.

• Anonym (badsugen)

Det var ju bara nån dag sen.

Hade du planerat länge att lägga ut bild när moderator ser på Melodifestivalen?

• Anonym (badsugen)
    Nyfikne skrev 2013-05-19 00:55:24 följande:
    haha

insåg percis att jag har lagt  den i fel tråd

flyttar till dne slutna 

Aha. Ja retuschering med kladd och små rutor är fult så jag kan förstå vitsen.
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (snyggt) skrev 2013-05-26 16:42:52 följande:
    En bild säger mer än tusen ord. När det gäller mitt bidrag så kanske det vore bättre med tusen ord  

Ja, jag vet att skjortan inte är helt klockren. Jag borde ha valt den röda när jag stod i affären. Man ser alltid smalare ut i rött.ps

bilden finns endast i ett exemplar och i mitt ägo. Så det är ingen bild som jag snott hos någon bildbyrå.

Haha, ja det ser lite farligt ut, som att man kan få en knapp flygande i ögat snart.... Men magrutor kan du skaffa den dag du vill, självdistans och humor har du redan och det är svårare att skaffa för den som inte har.... Älskar när den här tråden är varierad.
  • Anonym (badsugen)

@Karios: rena fotokonsten!

@Rockyman: fin kropp rakt upp och ner, det ser så gulligt sårbart ut att hålla för sådär.

@Allie: snygg bak och snygga trosor! Fin fart på tråden ser jag, tar evigheter att läsa ikapp...

• Anonym (badsugen)
    Karios skrev 2013-05-28 18:27:05 följande:
    Kanske behövs en bild mitt i allt prat. Här är en iallafall. Vet inte om den visats här tidigare. Isåfall blir det en repris. Och det är inte alltid det sämsta.

Härligt med en bild i bildtråden, du är jäkligt snygg.
  • Anonym (badsugen)
    LightOnARainyDay skrev 2013-05-30 07:26:39 följande:

Efter morgon duschenTungan ute

Vilka coola bilder du har, de ser ut att vara tagna ur en brittisk indiefilm..... älskar din frisyr och det disiga badrummet!
  • Anonym (badsugen)
    röderaff skrev 2013-06-02 09:35:11 följande:
    Oerhört stiligt Karios, skulle vilja se fler män klä sig som du! Synd bara att så många snygga bilder tas i badrum, kan bara inte få ihop det rent estetiskt !

Jag håller med om att Karios är snyggt klädd, däremot älskar jag de har badrums- och hallbilderna med tvättkorgar och stövlar och handfat, de är halva nöjet med den här tråden och ger en äkta känsla!
  • Anonym (badsugen)
    NOEL75 skrev 2013-06-03 15:23:42 följande:
    Herregud!!  Har inte varit här på över en vecka men fortfarande samma tjafs med Anonyma. 

Undrar hur många timmar vissa här inne lagt på att gnälla över de som använder tråden för sitt ursprungliga syfte. Man mår nog inte riktigt bra om man lägger den energin på att tjafsa om andra människors handlingar. Tänk vad som hade kunnat åstadkommas om den tiden och energin las ner på något positivt istället.

Kanske dags att trådstartaren stänger tråden. Hela skiten är ju off topic. 
    Jo det är perioder med mycket tjafs och lite Noel.. men det brukar alltid rätta till sej, eller hur?

• Anonym (badsugen)

[quote=70109310][quote-nick]Karios skrev 2013-06-04 13:21:16 följande:[/quote-nick]Så, på ingens begäran blir det ännu en bild på temat fåfänga. Rykande färsk. Bara någon halvtimme gammal. Är det en bildtråd så är det.

Och tack FV och Anton för vänliga ord.

Nu får andra fylla på med bilder, om inte får vi döpa om tråden till KabaréKarios-tråden.[/

De där linjerna på höfterna är nog det bästa en manskropp kan uppvisa. Har man dom så behöver man inte ha nåt annat för det går ändå inte att slita blicken därifrån. Och du har dom perfekt, Karios.

Svar på tråden Helkroppstråden