Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Anonym, håll jobbskvallret på jobbet så slipper du skämmas för att sprida rykten på nätet om kollegor.

• Anonym (badsugen)

God morgon, sexiga dörren! Tack för fin bild! Ja sol och fåglar och frukost ute, nu e det vår.

• Anonym (badsugen)

D

lotus1301 skrev 2013-04-26 07:49:37 följande:
     TGIF

TGIF själv lotus!

du har fantastisk kropp, både sexig och elegant. Och eftersom jag är heterokvinna så kan jag lova oroliga anonyma att jag varken vill ligga med lotus eller desperatrunka till henne. Men vackert är det! @-}--
  • Anonym (badsugen)
    Interim skrev 2013-04-26 08:10:46 följande:
    Du kanske tokpullar?

Nä, jag spar det till Mattias och Noels bilder.

Jag kan försöka till dina om du gärna vill, men jag har missat dom.
  • Anonym (badsugen)

[quote=69676466][quote-nick]nord  [/quote]

Snygg rygg, nord, och vilken underbar utsikt där bakom. Frukost på den altanen skulle sitta fint.

• Anonym (badsugen)
    Anonym (Tigerlily) skrev 2013-05-10 20:15:56 följande:
    Ingen vidare snygg kropp just nu. Vet att jag väger för mkt! Men efter fött barn & så duger den någorlunda. 10 kg bort så:) 

Vet inte hur du såg ut innan, ifall du är förändrad, men ser du helt lagom ut och har jättefin midja. En kropp att vara stolt över!
  • Anonym (badsugen)
    Amys skrev 2013-05-15 14:37:24 följande:
    Trasig som jag är kan jag ju bjuda lite till på mig själv.

Wow, vilken bild. Det är nåt visst med jeans, och vilken snygg kropp du har!
  • Anonym (badsugen)

Så mycket prat, så lite bilder.  Man blir lite trött.

• Anonym (badsugen)
    Nyfikne skrev 2013-05-17 14:11:01 följande:
    sista går nog till Rump-tråden :)

Ciao tutti 

Haha, du kan bygga upp stämningen du.... Så det var en trailer för rumptråden? Då får du väl vända dej om innan sista bilden......
  • Anonym (badsugen)

Ibland har man tajming. Snygg stilfull bild, nyfiken. Hade blivit mindre estetisk med retuscheringskladd.

Svar på tråden Helkroppstråden