-
Tittar in i tråden och hamnar rakt på en sån bild..... Du är glödhet, Hotrod. Och fortfarande bruna armar i november?Hotrod skrev 2013-11-17 19:40:27 följande:Ha en trevlig söndagskväll
-
Plötsligt händer det, Dörren.justnextdoor skrev 2013-11-19 17:31:03 följande:Jag kan ärligt säga trots mina utrop idag att jag inte fångat en enda mus i brevlådan!!! Tycker det är lite futtigt tjejer!
-
Fin kropp, 41-åring, och vad retsamt du klippt bilden i båda ändar. Snygg mun!Anonym (41-åring) skrev 2013-11-30 16:45:47 följande:
God kväll! Trevlig lördag till er alla! -
Du är så jäkla vacker att jag var tvungen att söka på den där bilden för att kolla om du snott den från en modellagentur eller nåt. Otroliga ögon. Och vilken bra bild, är det ett proffs som fotat eller blev det bara så där bra ändå?Speak up skrev 2013-12-06 14:29:58 följande:Bara för dig då, Jane Doe! Varsågod.
Duger det? ^^ -
Helkroppstråden fyller ett år idag!
Anton, om jag skulle mött en sån tomte i skogen skulle jag nog tro att det var ett manligt skogsrå.... -
Påven Johanna skrev 2013-12-19 07:47:20 följande:[/quote-nick]Trodde först att det var penisen som avbildats, tänkte: vågat (och onekligen rejält tilltagen också), men nu undrar jag om det är armen? Eller? [/quote]
Haha, det trodde jag också. Med en vitlök i bakgrunden!? Där ser man, jag trodde jag lätt kunde se skillnad...det konstigaste är att armen hade varit snygg även som kuk. Vad är vitlöken då? -
@Tyler: wow, fin bild på sexig kropp!
-
Jag har inte tittat i den här tråden på evigheter, men ikväll behöver man inte ens bläddra bakåt för att hitta tre supervackra män på en gång ! Jackpot.
-
Musiktemat är ju omöjligt att inte haka på; Pink Floyd - Wish you were here....
-
Dyker upp med en sommarbild för att fira att det äntligen är vår.....
-
straight arrow skrev 2015-04-18 09:05:30 följande:
God morgon alla[/quote]
Herregud Pilen, mer avklädd för var dag och det blir bara bättre. Dom där linjerna på höften är sjukt sexiga!
Många fina bilder här inne på er alla snyggingar ! -
eyeq skrev 2015-07-04 23:30:40 följande:Tack!Vad snällt!Första komplimangen på många år.Gulligt![/quote]
Umgås du bara med synskadade kvinnor ? Bruna fina ben, och riktigt snygg överkropp, l muskulös och slank. Uppknäppt skjorta gör sej bra på en fin brun kropp! -
Eyeq ; vi har sett benen och torson. Är det öronen som är för tjocka?
(Jag undvek elegant där att bli dirty, eller hur, det fanns en risk ) -
En av anledningarna varför jag gillar den här tråden fast jag inte har tittat här på länge - jag älskar bilderna med stök och tvätt och urblekta lakan. Riktiga människor i riktiga liv. Glad påsk!
-
straight arrow skrev 2016-07-18 09:29:49 följande:]God morgon [/quote]
Längesen jag tittade in i tråden men den där bilden kan sitta på alla bladen i min kalender. Shit vad det där ljuset framhävde alla muskler! -
Lailaa skrev 2016-10-01 15:39:43 följande:Trevlig helg allihopa ;)
[/quote]
Vilken vacker bild på en vacker kropp, trevlig helg på dej med !