Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Mattias39 skrev 2013-01-09 14:31:13 följande:
    Tvivlar på att jag kan få dig generad... du lär ara van med komplimanger... :)

Men som sagt, ser vääääldigt gärna mer av dig...! :) !

Van? Nädu, helt fel. Men komplimanger verkar komma med självförtroendet, i mitt fall sådär efter 45.....
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 16:58:28 följande:
    Har även jag följt tråden länge och tänkte lägga upp en bild nu, men innan ni klickar på länken (vet inte hur annars man gör) så snälla var inte allt för elaka! Skämms otrolig och tog väldigt mycket mod (och tårar) innan mannen fick ta denna bild..

Poww, kolla " Boticelli venus", http://en.wikipedia.org/wiki/File:Botticelli_Venus.jpg , du har samma hy, samma bröst och samma höftkurva som henne. Det var det första jag tänkte på när jag såg bilden.
    Och jag tänker inte ofta på den bilden.
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (Poww) skrev 2013-01-09 22:29:52 följande:
    Haha, vet inte om det var en komplimang eller inte?!

Klart det var!
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (tvilling) skrev 2013-01-10 08:22:37 följande:
    God morgon och TACK! Vilken grej att komma in här och se allt fint ni har skrivit!

Jag har en väldig hatkärlek till min kropp. Kommer från en familj där kvinnorna (mamma och mormor) alltid har bantat och tyckt dom inte duger och det är klart att det smittar av sig när man växer upp! Min midja och höfter är väl det störta föremålet för min hatkärlek, tycker det är oerhört fint på alla andra men inte på mig, när det blir så markerat. Men det blir bättre och bättre! Klart jag kan se mig i spegeln och tycka att jag är fin. Min man avgudar mig och det är bra. :) Bjuder på en till såhär från morgonen, har censurerat bröstvårtor för annars blir jag väl skjuten av FL. ;)

Du är jättevacker! och jag blir sugen på att gå ut och handla nya läckra underkläder, ser så mycket fina i den här tråden.
  • Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-01-10 10:41:00 följande:

Längesen jag bidrog med ngt nu, men har haft lite ångest över att alla har bilder som är bra tagna. Själv har jag haft svårt att på egen hand få till en bild som är värd att visas.
    Struntar i det nu, lägger ut en även om det är bilden i sig är kass... Obestämd

Jo självtagna bilder hamnar aldrig i en kalender- men du ser väldigt lagom och läcker ut och just den där ställningen med armen sträckt emot en är ju en rätt trevlig position på en man, ur kvinnlig perspektiv....hade varit ännu bättre i 3D...
  • Anonym (badsugen)
    niceelinice skrev 2013-01-10 13:27:09 följande:
    Ok, på begäran kommer då mina rumpbilder. Rumpan är det jag atm ogillar mest (förutom brösten då) på min kropp, jag vill att den ska bli fastare, lyftas och blir mer putig. Men jag arbetar på gymmet för att förbättra den. Men, ni får försöka vara snälla. Känns lite jobbigt dehär Skäms

Man hinner ju inte kommentera alla fina tjejer här, men det där var en riktigt snygg häck...det är så himla snyggt när det är en ordentlig gräns mellan rumpan och baklåren, precis sådär.

• Anonym (badsugen)

Jag tyckte det började bli lite rumptråd nu, saknade en manskropp här. Tack Mattias och Blackfeet! Det är väldigt sexigt med kläder, Mattias, och det är väldigt sexigt utan också, BF.

Kan ingen av er bjuda på en härlig mansrygg också? Det e ju ändå fredag?

• Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2013-01-11 13:19:57 följande:
    Ok då...det är ju ändå fredag...och det är ju ändå du som frågar... så för din skull... :

Det är så jäkla manligt med en fin rygg! Tack ! @-}--
  • Anonym (badsugen)
    Fotografen skrev 2013-01-11 17:06:24 följande:
    Även jag kan ju ta kort med mobilenSkrattande
    Slänger in en till bild. Va snälla nuSkäms

Man behöver inte vara "snäll" för att säja att du ser väldigt maskulin ut, och tatueringarna passar väldigt bra
    på din "sjöbjörnskropp"!
    Anonym skrev 2013-01-11 17:11:09 följande:
    Oh herregud, vart tog eran självrespekt vägen? Tar kort på rövar och håriga magar och fula ryggar. Jisses
    Vår självrespekt sitter i ryggmärgen, och håriga magar är ett så försummat fotomotiv! Kul att du tar dej tid att följa tråden, anonym, och ha en bra helg!
Svar på tråden Helkroppstråden