Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

cajsasmamma skrev 2012-12-22 20:01:05 följande:
    Bara för din skull ska jag nu lägga bild på en som är fet och glåmig och det är jag det Och nej jag är inte på smällen jag är bara tjock!

Det heter väl ändå "blek och glåmig", du må vara rund men inte glåmig utan precis tvärtom. En Zorn-kulla!
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (Mamma, 42) skrev 2012-12-22 20:16:53 följande:
    Nej, nu är det väl ändå dags för lite mer manlig fägring härinne?!!

Kom igen killar!! Var är era bilder? Tomte
    Ja! Nog för att det snart är jul men det har inte hindrat nån från att hänga här senaste dygnet....ni lyder väl när en skitsnygg singelmamma vill ha bilder?

Men Mamma 42, har du hunnit gå igenom hela tråden redan? 
  • Anonym (badsugen)
    Haskel skrev 2012-12-22 20:52:51 följande:

Jag har inget som helst bekräftelsebehov. Jag lägger bara in bilder för att få höra hur snygg och sexig jag är. Så kom igen nu alla tjejer/kvinnor, berätta hur läcker jag ärFlört.
    Du behöver inte skoja bort det, du är både snygg och sexig. Luva o spade hjälper inte, det syns ändå. Fast jag medger att sockorna kanske inte är det mest smickrande plagget.
  • Anonym (badsugen)
    thessa skrev 2012-12-22 22:11:27 följande:
    bjuder på en sommarbild till med risk för att bli tjatig :P haha

"Tassarna bort från min matte!!"

• Anonym (badsugen)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-22 23:59:13 följande:
    Det tycks som om damerna gillar bilder med inslag av snö, så jag tänker vara så fräck att jag kopierar mitt eget bidrag från en av årets jultävlingar här på FL, en tävling där temat var "snö".

Jag vann inte.

Men håll tilgodo :

"Motivet är förstås det vackraste som tänkas kan, men grejen är hur mycket jag offrade mig för att få den perfekta inramningen av ett superbt motiv. Det var 12 minusgrader när jag tog bilden. Jag fick ta 122 bilder innan jag var nöjd. Det tog nästan 2 timmar. Fatta vad jag står ut med för FL's damer skall få sitt lystmäte.

Motiveringen bör väl bli att ingen annan offrar så mycket som mig för att för en gångs skull avgå med segern i en tävling här på FL."

Om alla killarna i tråden slår er ihop om en gemensam kalender så skulle det här vara en fin januaribild.
    "röven raskar över isen"

Snygg bakdel, Anton, och den första jag sett i sjalett förut......Tomte 
  • Anonym (badsugen)
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 00:14:44 följande:
    Tackar så väldans, fast jag är i ärlighetens namn mer nöjd med min variant på en skotskt kilt. 

Den har blivit bortmodererad tidigare, så den får du via länk. Det borde vara tillåtet.

www.familjeliv.se/hem/anton_chigurh/gallery/p... 
    Ingen mainstream boxer direkt... jag utnämner dej  till årets julskinka!
  • Anonym (badsugen)
    Anonym (God jul) skrev 2012-12-23 00:52:33 följande:

Nu kom vi alla på att vi visst vill ha ett mjukt paket i år....

• Anonym (badsugen)
    Anonym (vackert) skrev 2012-12-23 00:54:15 följande:
    Den här bilden gör mig glad, den ger mig lite Stig Helmer, Sällskapsresan vibbar av nån anledning Glad
    Hoppas du inte tar illa upp Haskel du har verkligen bjudit mycket på dig själv i den här tråden självdistans är en god egenskap.
    Intressant, jag som tycker han liknar Johnny Depp...grejen med bilder är nog, att mycket hänger på själva fotot. Haskel lägger ut roliga bilder i sockor, God Jul bjuder på sin fina kropp i fint ljus med snygg trosa och presentsnöre...ni fattar.....jag tror att Haskel skulle kunna få till en bild som får Hank Moody att be om att bli bortplockad,om han hade lust, och jag tror varenda goding härinne skulle kunna lägga upp en bild som får en att tänka på Gollum eller Barbapappa.
      Det är så bra med den här tråden, att den är så varierad, både i former och stil. Utmanande, roligt, gulligt, vardagsbilder....och några söta hundar ...
  • Anonym (badsugen)
     "Åh vad bra, här behövs en, helst med en riktigt full säck , du vet vart jag finns.[/quote]  Säcken är välfylld trots att jag bara kommer med ett stort hårt paket  . Känner på mig att det blir en riktigt våt..ehh vit jul i år. Äntligen några som fattar hur man värvar en tomte. Risgrynsgröt är så 1900-tal...

Haha.Har aldrig förstått mig på mjuka paket Flört och "gröten" får man ju smaka på tillslut ändå, var sig men vill eller inte Tungan ute"

Tur att inte" Mutter" från trådens början hör er ......SkrattandeSkål

• Anonym (badsugen)
    Anonym (Redan varit med) skrev 2012-12-25 11:37:37 följande:
    Jag har fått höra att jag har ett väldigt vackert ansikte men detta är inte en ansiktstråd

Kanske inte konstigt att nån kommenterade just ansiktet eftersom det är lite ont om dom här i tråden, då är det trevligt att se ett!
Svar på tråden Helkroppstråden