Inlägg från: Anonym (badsugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (badsugen)

Helkroppstråden

Stefan 263 skrev 2012-12-19 22:17:51 följande:
    Män och kvinnor som lägger upp sina bilder här FY på er!!! Skrattande
    Dom är ju alldeles för fina!!!
    Visste väl att vi vanliga människor gör oss bättre på bild än fotomodellerna!!

Jag lägger upp min bild vid tillfälle!! Thats a promise!!  (hoppas inte på för mycket baraFlört

Tomte   
    cliffhanger......
  • Anonym (badsugen)
    Farau skrev 2012-12-19 23:23:29 följande:
    Var bara tvungen att lägga upp en liten sommarbild ;) Tycker faktiskt den e helt ok! Och alla kommentarer välkomnas. Som jag skr i denna tråden innan Alla är vackra nakna !

Vackert foto på fin kropp!
  • Anonym (badsugen)
    kapten howdy skrev 2012-12-20 02:41:48 följande:
    ok. För din Skull Dåh. Är några kilo överviktig. Skall ta tag i detta så fort min julklapp (till mig själv) går igenom.

It´s all love. Framsidan är lite bättre och hårdare.. :)

Det är ett hårt jobb att gå igenom den här tråden efter natten, men det lönar sej . Fin form! Det är väl tur att inte baksidan ser ut som framsidan för då skulle du ju inte kunna sitta....
  • Anonym (badsugen)
    Reflec skrev 2012-12-20 06:17:27 följande:
    jo jag fattar, men det är så otroligt emo. 

Det är väl inte konstigt alls att pendla emellan att vara stolt och missnöjd? Många härinne har ju gått ner otroligt mycket, nånstans på mitten måste man tex kunna både vara jättestolt och ändå vara motiverad att fortsätta.

Alla har sina skäl att lägga ut och att titta....
  • Anonym (badsugen)

Till anonym (skäms): jag trodde inte det var möjligt att gå ner så mycket och se så fast och slät ut! Hur lång tid tog det för dej? Du borde byta nick till "jättestolt".

• Anonym (badsugen)

Till anonym (skäms): jag trodde inte det var möjligt att gå ner så mycket och se så fast och slät ut! Hur lång tid tog det för dej? Du borde byta nick till "jättestolt".

• Anonym (badsugen)

• Anonym (badsugen)
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-20 10:46:02 följande:
    Haha, nej, det är det jag gillar med tråden!

Alla är så fina och alla får så mycket fina kommentarer. Jag tror inte någon hade klagat, men kanske tystnaden hade talat för sig själv

Det är så mycket snyggingar och solskenshistorier här så man hinner ju inte berömma alla!
  • Anonym (badsugen)

Putts och Antons fruar ikväll: har du huggit granen? Köpt glöggen? Fixat sillen? Vad gör du vid datorn älskling?

• Anonym (badsugen)
    Mattias39 skrev 2012-12-20 14:12:29 följande:
    Det här går ju inte...2timmar och 8 minuter sedan sista riktiga bilden...måste åtgärdas...

Mm riktigt vacker! Hur tog du den, har du bett en kollega??
Svar på tråden Helkroppstråden