Försöka igen efter MA :/
Det var på akuten jag skrapades och läkaren där sa att det bara var att komma in. Jag var där två dagar i rad (lör+sön), fick vänta tio minuter första dagen och ungefär trekvart andra.
Ah, vad roligt att du kan se lite av den lille ibland Diche :) jag varken såg eller kände något innan vecka 20 (anade ibland, men inget säkert) och i v 20 både kände jag det och så det utanpå magen (fick filma då den alltid slutade när sambon kollade eller la sin hand på) men sen har jag moderkakan i framvägg, inte ovanligt att det dröjer lite längre då. Nu är den så pass stor att jag känner när den vrider på sig, tycker den är vaken mest hela tiden.
Men nu kom jag på att jag inte känt den sen jag la mig igår, har sovit hela natten utan att bli störd. Usch, får ta ett glas kallt vatten och se om den vaknar till.
Annars har oron nästan släppt. Så länge jag känner den finns det inget att oroa sig för :) men oroliga kommer vi nog alltid vara. Som min mor säger "Vänta bara till hen (hon använder det ordet flitigt) blir tonåring, då snackar vi oro!".
Jag är i v 28, 27+6 och 70% avklarade :) 12 veckor kvar tills det är beräknat. Jag kan inte förstå riktigt... Är väldigt mycket på jobbet just nu och en månad fram sen, ja sen ska jag ägna all min energi åt magen och boa, vi har inte ens fått ner tapeterna i det blivande barnrummet...
Nej Bianca, jag håller tummarna att allt är som det ska!