Tasgu skrev 2012-12-27 14:22:40 följande:
Ja jag har haft 3 tidiga ma i år. Jag blir gravid hur lätt som helst men sen vill det inte stanna kvar. Så jag är så jäkla nervös! Kommer inte kunna slappna av förrän jag sett att fostret lever. Så tänkte ringa gyn och se om de kan göra ett tidigt ultraljud om jag fortfarande är gravid om några veckor. Ser jag hjärtat slå så ska jag lugna ner mig.
Vad jobbigt med flera ma, jag som var helt förstörd efter bara ett... Jag kommer nog inte våga tro på det till 100 förrn jag klarat 12 veckor, sist dog det i v 9-10... Men jag tänker inte vara orolig. Är glad för varje dag med symptom :)
Diche79 skrev 2012-12-28 10:35:37 följande:
God fortsättning allihopa, hoppas ni haft en bra julhelg!
Jag är på cykeldag 10 idag, började testa med stickor igår.
Känner mig lite nervös på nåt sätt, det märks att det är första försökte
sen MA i augusti! ÄL borde komma mitten på nästa vecka om den är
som vanligt, men med tanke på en cykel på 40dgr sist så törs jag
inte räkna med det!
Tasgu - hoppas plusset blir starkare nu, grattis isf!
Jennie, såg att du börjat bli illamående! Jag är avundsjuk på dig :)
Bubbas - hur går det för dig? ÄL förra veckan va? När har du BIM?
Killerqueen - ÄL för dig oxå snart?
Hörs vi inget mer så önskar jag er alla en mkt trevlig nyårsnatt och ett
riktigt bra 2013! Nästa år vi den här tiden hoppas jag att vi alla har en liten bebis
i famnen!
Kram till er alla!
Tänker du använda älstickor eller du kör med det naturliga? Jobbigt med långa cyklar, tycker mitt började krångla när jag började tänka tanken på barn (innan vi ens började försöka) för drygt ett år sedan.
Ja, igår och i förrgår mådde jag inte alls bra. Gårdagen var hemsk. Men idag har jag knappt känt av det alls (förutom att frukosten åkte upp tre timmar efter att jag ätit den, urk) jag är hungrig hela tiden men så fort jag tagit en tugga tappar jag aptiten. Jag har mer ont i brösten idag, skönt då det nästan försvunnit annars.
Bokat tid till inskrivning idag, 21a januari, ett tag till men inte mycket att göra åt.
Bubbas: Håller tummarna för ett plus om en vecka!