Försöka igen efter MA :/
Jag är så glad för din skull Diche, hoppas lyckan smittar av sig på fler :)
Mig har ni inte blivit av med sen jag plussade så hoppas att du också stannar kvar!
Ah, så tråkigt med långa cyklar Bubbas, ska man nu ha mens kan den väl komma snabbt.
Har du inte använt äl-tester innan skulle jag nog låta bli att använda nu, alla är olika. Vissa visar bara positivt en dag medans andra visar positivt hela tiden mellan äl och mens (jag hade positivt i fem dagar, sen slutade jag testa) men jag tyckte det var skönt att veta att det faktiskt blev en stegring dagen jag borde ha äl (eller dagen innan) då jag aldrig märkt av äl-flytningar.
Skönt att du slutat blöda nu Marie, vi skulle egentligen haft uppehåll efter ma:t till april/maj då jag inte ville ha barn aug-dec, men vi kunde inte låta bli i nov.
Idag har jag varit och lämnat blodprov för kvadrupeltest. Bara att hålla tummarna att vi får ett bra besked om 1-1,5 vecka.
15+1 idag enligt Vul,känner mig mer och mer säker på att det är vår tur men vågar nog inte tro något innan rul om tre veckor. Kanske känns mindre verkligt denna gången då vi knappt berättat för någon än, men nu har vi kommit så långt som när vi fick veta att vi fått missfall sist. En liten milstolpe!