Försöka igen efter MA :/
Diche79 skrev 2013-01-07 13:30:05 följande:
Ja. halvdagar borde man alltid ha! :)) Men snart har vi nog heldagar hemma med en supergosig bebis :)) Jag bor utanför Örebro och är 33år, sambon är 35år. Vi köpte hus 2011 så nu håller vi på och rustar det med tapeter nya golv osv. Ett sovrum är kvar att inreda, det hoppas vi få göra under hösten! :)) Ingen mens än? Testar du i helgen? Åh vad spännande!!!Åh jag hoppas! Ibland så tvivlar jag på mig själv. Tex som nu i jul när jag satt och gosa med syrrans halvårs bebis, så kräka han ner hela mig och jag skrek rakt ut haha. Då kläckte hon ur sig "mäh hur ska du kunna ha barn då?!".. Det där snurrar fortfarande i min skalle. Klart jag klarar lite vällingkräk men var väl mest att det kom så plötsligt och så mycket! Vi köpte också för lite över ett år sen, en 4a på landet och har också renoverat en del rum. Bland annat ett gästrum (barnrum) som bara står och väntar.. Nepp ingen mens och ingen värk heller. Alltså denna väntan gör mig tokig! Ja jag testar nog på fredag/lördag annars. När har du bim?