• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Diche79 skrev 2013-02-21 08:52:43 följande:
    Bra tänkt Bubbas!  Testa med ÄL-stickor, räcker säkert med en gång. Då har du koll på när det är ÄL, och sen nästa månad, om mensen blir regelbunden så behöver du inte testa igen. Mina tog slut den här månaden, annars hade du kunnat få av mig! Låter skumt om ÄL kommer så sent, men samtidigt har man ju ingen aning om hur kroppen reagerar, den gör ju helt och hållet som den vill själv! Jag kan fortfarande inte tro jag är gravid, ska köpa ett test efter jobbet idag. Ingen mens/blödning än iaf... Imorse kände jag av molvärken igen, och direkt så kollade jag om det var mensen som kom. Blir nog en jobbig första tid det här :/

Ska jag beställa från testlagret? Står på sidan att dom kommer nästa vardag isf, men är det för sent att testa då?
  • Bubbas

Usch ja, skitjobbigt! Men det kommer gå bra den här gången! :) För mig får du jättegärna vara kvar här, självklart! Vi stöttar ju varandra, i med och motgångar. Du måste skriva här sen om sambons reaktion! :)

• Bubbas

Godmorgon! Åh vad underbart diche, grattis igen! Igen mens här än och har inte testat något mer, men förhoppningsvis kommer det hem test i brevlådan idag så får se om jag testar imorgon igen. Cd 40 idag. Förstår ni frustrationen?

• Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-22 10:45:56 följande:
    Tack, men jag är inte så säker längre.  Igår kväll fick jag ett jättekraftigt hugg i magen. Kunde däremot inte känna om det var tjejmagen eller högre upp. Nu har jag haft små stick några gånger sista timmen...    Usch, jag kommer vara en zombie i v 12, om jag klarar mig ditt utan blödningar!! Bubbas, låter bra med ingen mens, testa på imorgon igen! :) Och skriv här direkt efteråt! Jag förstår din frustration, det måste vara jättejobbigt!!

Förstår att du är jätteorolig, men så länge du inte blöder är det nog ingen fara! Jag hade fått hem testen idag så kör ett imorgonbitti. Självklart skriver jag här, men tror inte på ett positivt eftersom förra visade neg :(
  • Bubbas

Idorf: Ja då är det som det "ska vara" vid ett mf. Riktigt obehagligt är det men bra att det kommer ut av sig själv! Ingen mens här än och jag är så trött. La mig i soffan förut och somnade direkt och sov utan problem 1 timme men hade gärna sovit längre. Sambon undrade om jag är gravid eftersom jag inte får någon mens och är såhär trött (han vet inte att jag testade mig i ons). Hatar dom här mellanlägena!

• Bubbas
    jensan1 skrev 2013-02-22 20:12:41 följande:
    Senaste blödningen, var det ett mf eller du har haft mens imellan? Efter mitt första MA tog det 6 veckor och 2 dagar innan jag fick tillbaka mensen. Riktigt riktigt drygt. Hoppas att det ger med sig för dig och att det antingen blir mens eller plus på stickan!

Senaste blödningen var mf i v. 6.. Tack för det!
  • Bubbas

Efter MA:t i v.14 fick jag mens efter 4 v kanske jag ska tillägga. Är 6 v sen jag hade mf.

• Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-22 22:01:54 följande:
    Tack så jättemkt! Nu ska jag sluta att oroa mig och sluta beklaga mig inför er. Bubbas, jag väntar med spänning på ditt test imorgon!  Testade du negativt en vecka efter MF i januari? För isf så borde ju både ÄL och mens bli försenade med en vecka kanske, och då var det förtidigt att testa i onsdags va? Men jag hoppas att du får ett stort fett plus imorgon!!     Idorf, jag hade liknande i nov, 3mån efter mitt MA. På blödningsdag nr 2, så bokstavligen forsade det ut. Blödde igenom en stor tampong på knappt en timme..  I vanliga fall byter jag var 5e timme! Hade oxå kraftig mensvärk under de timmarna som det forsade, 2-3timmar tror jag det var. Sen på kvällen så blev den mer normal igen. Men skönt om allt kommer ut nu så du kan få lite "ro".           

Ursäkta idorf, trodde du hade ett pågående MF just nu! Ja diche jag testade neg 1 v efter mf. Men om både äl och mens är försenade en vecka borde det vara bim på onsdag och då får jag väl ändå neg imorrn.. Ja ja det återstår att se!
  • Bubbas
    Bubbas skrev 2013-02-22 22:31:27 följande:
    Ursäkta idorf, trodde du hade ett pågående MF just nu! Ja diche jag testade neg 1 v efter mf. Men om både äl och mens är försenade en vecka borde det vara bim på onsdag och då får jag väl ändå neg imorrn.. Ja ja det återstår att se!

Ja det blev neg igen..
  • Bubbas
    Bubbas skrev 2013-02-22 22:31:27 följande:

Bim på måndag menar jag!
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/