Försöka igen efter MA :/
Ska jag beställa från testlagret? Står på sidan att dom kommer nästa vardag isf, men är det för sent att testa då?
Usch ja, skitjobbigt! Men det kommer gå bra den här gången! :) För mig får du jättegärna vara kvar här, självklart! Vi stöttar ju varandra, i med och motgångar. Du måste skriva här sen om sambons reaktion! :)
Godmorgon! Åh vad underbart diche, grattis igen! Igen mens här än och har inte testat något mer, men förhoppningsvis kommer det hem test i brevlådan idag så får se om jag testar imorgon igen. Cd 40 idag. Förstår ni frustrationen?
Idorf: Ja då är det som det "ska vara" vid ett mf. Riktigt obehagligt är det men bra att det kommer ut av sig själv! Ingen mens här än och jag är så trött. La mig i soffan förut och somnade direkt och sov utan problem 1 timme men hade gärna sovit längre. Sambon undrade om jag är gravid eftersom jag inte får någon mens och är såhär trött (han vet inte att jag testade mig i ons). Hatar dom här mellanlägena!
Efter MA:t i v.14 fick jag mens efter 4 v kanske jag ska tillägga. Är 6 v sen jag hade mf.