• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Provar från mobilen! Här händer det ingenting som vanligt. Ingen mens och negativa test. Cykeldag 47 idag. Inte hört något om provsvaren än heller. Drömde en mardröm inatt att proverna visade att vi aldrig kommer få barn :(

• Bubbas

Nej jag har inte kollat den igen, läkarn sa inget om det. Men om det är gamla rester är den väl kvar eftersom jag inte blödit nått sen mf. Skulle vara om den följer med ut vid mensen, om den nu behagar komma någon gång. Nja han sa att proverna skulle ta ca 5 v och har gått 3 v nu. Haha diche vilken härlig dröm! Vid trillingar är man ju som klar sen då! ;) Har både tvillingar och trillingar (tror jag på långt håll) i släkten så helt otroligt vore det väl inte :P

• Bubbas

Säger som sist, inget händer ;) Ingen mens och cd 50 idag! Sist plussade jag på cd 53 men tvivlar på att det händer igen.

• Bubbas

Jag har också haft sjuk salivproduktion senaste dagarna, men det är säkert för att jag är förkyld igen.
    Åsså smakade kaffet idag bara beskt och inge gott alls.

Men hallå vart har mitt immunförsvar tagit vägen? Var frisk ca 2 v efter flunsan och nu varit förkyld 1,5 v igen :(

Testresultaten lär ju dröja ett par veckor till. Undra om dom ringer då eller om man får brev hem. Vet ni?
    Börjar bli sjukt nervös att dom hittar nått fel. Sa till sambon idag att om kombinationen jag och han inte funkar, att det är kromosomfel eller nått, gör vi slut så får han bilda familj med någon annan :'(

• Bubbas

Åh, min läkare var bortrest i 6 v och dessutom hade hela datorsystemet på sjukhuset kraschat så dom kom inte åt mina journaler idag :( Men dom skulle be en annan läkare ringa mig till veckan. Det enda jag tänker är att jag snart börjar blöda :(

• Bubbas

Tack alla! Testade imorse med och fick ännu starkare streck, så än så länge verkar det gå åt rätt håll. Vågar dock inte ha sex, får lösa det på annat sätt :) Kram på er!

• Bubbas

Vet ni i vilken vecka man kan börja plussa? Har ju noll koll nu eftersom jag inte haft mens sedan sista missfallet 14/3. Har beställt ett cb digitalt iaf så får väl det om någon dag.

• Bubbas

Skit, nu försvann allt jag skrivit igen!

Idag har det också gått bra. Är så tacksam för varenda liten dag som går utan bruna flytningar eller blod. Mår bra fortfarande också, inga krämpor alls. Undra hur långt gången jag är då? Plussade ju 3/5. Vill så gärna på ett vul och se ett tickande hjärta. Min bm bokar säkert in ett sånt för att kunna datera graviditeten. Det gjorde hon sist också då jag inte fick nån mens innan, men hann ju aldrig iväg på det :( Har dock inte pratat med henne än om att jag plussat igen. Ingen läkare har ringt idag heller, ringer dom nog igen imorrnbitti. Känns nånstans inom mig att det kommer gå bra den här gången, men vågar inte hoppas! Är 4 veckor sedan proverna togs imorgon också, så om en vecka får vi kanske svar på dom *nervös*

<3

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/