• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Välkommen hit Björnmossa, tråkigt att vi blir fler :( Jag började störtblöda i v 14, åkte in akut och såg på vul att det avstannat i v 10. Fick skrapas direkt pga fortsatt kraftiga blödningar. Har haft två tidiga mg efter det, båda i v 6 och nu är jag gravid igen i v 8. Går ganska bra med illamåendet Diche, går oftast över när jag äter nått. Har inte behövt kräkas nått än heller, peppar peppar! Åh Jennie vad spännande! Men förstår rädslan. Den kan ju gott få stanna kvar ett tag till :) Vet ni vad det är för nått??

• Bubbas

Ringde gynmottagningen nu och frågade om dom fått svar på våra prover, är 7 veckor sen nu och skulle få svar efter ca 5 v, jo tjena. Hur som helst var dom klar nu och allting såg JÄTTEBRA ut! Inga kromosomavvikelser eller nånting! Sååååå skönt! Vilken lättnad!

• Bubbas

GRATTIS Jensan! Det var väl det vi visste :) Jag tror också som Diche, att det var svagt pga att du testa på kvällen. Prova på morgonen ska du se :) Jippi vilken bra dag!

• Bubbas

Jo tack, idag är det en väldigt bra dag hittills! Inget illamående än iaf. Igår var det dock hemskt, var tvungen att berätta för kollegorna på salongen, eller ja dom förstod ju. Ja Jensan hur går det??

• Bubbas

Håller verkligen tummarna för dig Jensan! Annars finns vi här. Sista testet var ju klart starkare iaf! Ringde dom upp dig igår?

• Bubbas

Men vad skönt att höra att du slutat blöda! Och ännu starkare streck! Det är säkert ingen fara! :) Här går jag in i v 9 nu i helgen och inte ens en droppe brun flytning eller blödning än så länge, tror knappt att det är sant! :D Mitt illamående nu började typ i v 7 och brösten har börjat göra ont som fan nu i v 8. Imorse var det såå nära att jag kräktes åsså är det jättesvårt att svälja mina gravidvitaminer och folsyran och det vänder sig nästan i magen. Meen jag klagar inte, än ;)

• Bubbas

Nej Jensan är det sant.. Såå ledsen för din skull <3 Har du ont också? :( Skickar en stor kram, även fast den inte hjälper.. Ärligt talat vet jag inte allt vad dom testade, men var 4, 5 saker tror jag iaf. Ska tydligen tillbaka på återbesök framöver när läkaren är tillbaka från ledigheten, sa dom när jag ringde om proverna. Då såg dom mig tydligen på nån väntelista, så får fråga då så man vet säkert! Jättebra att du får träffa läkaren på tisdag iaf!

• Bubbas

Vid mitt MA och skrapning blödde jag cirka två veckor och sedan kom nästa mens på cykeldag 31.

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/