• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Men sköönt Björnmossa, då är det bara på't igen! :D Jag fick ett samtal från kliniken där vi skulle göra ultraljudet härom dagen. Han som ringde var nån receptionist och sa att dom skulle avboka min tid eftersom dom "inte kunna erbjuda ett bra resultat" när jag kommit så långt som 15 v. Eeehh VA?! Fan vad arg jag blev! Fick inget riktigt svar på varför utan bara att det inte gick. Sen klämde han fram att det var endast under tidiga veckor dom kunde göra ultraljudet riktigt bra och under senare veckor fanns det bara en kvinna där som utförde UL och hon jobbade i Tyskland och skulle inte komma tillbaka förren i aug. Spelade ingen roll om han bad om ursäkt, jag blev tokig! Varför fick jag då boka tiden från första början?? Senare kom vi på att RUL'et kommer komma kring samma vecka som det där UL'et, eftersom BM räknade sedan senaste blödning. Såå det får väl gå ändå då..

• Bubbas

Nu har vi förhoppningsvis klarat 12 v, är på 12+1 idag. Är det verkligen 4:de gången gillt nu?

• Bubbas

Njaa vid vårt MA gick vi 14 v och då hade liten dött redan v 10, så är inte lugn än :(

• Bubbas

Fick kallelsen idag! 1 aug kl 9.30 är det dags. Brr vad nervöst det blev nu!

• Bubbas

Åh jag blir tårögd bara av att tänka på det.. Hoppas så att vi tar oss dit och får se hjärtat slå! Min sambo säger inte "älskar dig" längre, utan "älskar er" :') Håller ändå inte med dig Diche att det är två för då borde man väl fått mage redan? :) Vet ni när man brukar kunna se könet? Kommer vara runt v 17 då.

• Bubbas

Har inte riktigt bestämt oss än men lutar nog åt det! Blir ju enklare att köpa grejer och är det en grabb kommer vi typ inte behöva köpa nått då jag har 4 syskonpojkar men inte en enda sessa i familjen än!

• Bubbas

Ja magkänslan är väl oftast rätt! Hoppas min också stämmer som sa tidigt att den här gången är det våran tur! Imorse såg magen jättekonstig ut när jag låg i sängen. En hård bula fast inte riktigt i mitten utan lite åt vänster. När jag kissat försvann den eller så var det bara gaser! :)

• Bubbas

Skitsida, hälften försvann igen! Passa på och njut nu Jensan och kom hem med nya friska tag

• Bubbas

AAHHH jag börjar om! På datan! Välkommen tillbaka Jensan! Njut nu ordentligt, ladda batterierna om kom hem sen med nya friska tag <3 Vi finns ju här, det vet du. Bianca, hur går det för dig? Illamåendet gått över?

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/