Försöka igen efter MA :/
Jag är lite orolig här. Haft några hugg i magen/livmodern nu på em. Inga blödningar än dock.. Vanligt att ha det?
Jag är lite orolig här. Haft några hugg i magen/livmodern nu på em. Inga blödningar än dock.. Vanligt att ha det?
Tack det var skönt att höra. Har googlat också och överallt står det att det är för att den växer, så hoppas det! Endast normala flytningar med normal färg nu ikväll, puh!
Åh okej, skönt att höra! Nu har jag gjort i ordning yoghurt och smörgås att ta med mig på jobbet. Varm mat går bara inte. Räckte igår vid lunch med att värma maten i micron så den började lukta så blev jag så äcklad, tvärstopp. BF borde vara runt den 11/1 :) Ska bli mycket spännande att se om det nu är en eller två ;) Om jag nu nånsin får göra nått vul/ul. Tänkte försöka övertala läkaren när/om vi skulle dit på nått återbesök att göra ett! Går det bra för dig med Diche? Mår du fortfarande illa?
Tur att sambon säger att han fixar precis det jag vill och kan äta! Lämpligt att han är nyopererad i armbågen och sjukskriven nu i tre veckor, så får han ha kökstjänsten ;) Usch då! Hoppas jag klarar mig från att kräkas iaf, än har det gått bra! Brösten däremot is killing me! Nån som vet om nån bra typ av sport bh att sova i? Kan säkert vara för att du promenerat eller lyft tungt som du får ont! Men promenader ska ju vara bra annars. Var det i v 15 du började känna bebisen? Ifall det här fortsätter att gå bra kommer vi vara i v 15 när vi går på sommarsemester, så hoppas man får njuta av att känna liten då under semestern :)
Har jag tur hinner jag kanske känna nått innan semestern är slut, fast det känns väldigt långt bort nu! Sista sem veckan är jag i v 18 förhoppningsvis. Åh vad kul, hoppas han får jobbet! Måste vara jobbigt att ha han borta hela veckorna. Skulle nog inte jag klara. Jag håller tummarna att han får det! Okej då ska jag också kika på kappahl! Ja Jensan hur gick det idag? <3
Åh Jensan jag lider så med dig <3
Hur gick det Diche?? :D
Åh vad underbart! Grattis! :D <3
Håll nu tummarna för mig att det fortsätter gå bra för nu har jag bokat privat UL i Stockholm 11 juli!
Positivt i mina ögon! Ligg i nu!