Försöka igen efter MA :/
Nej diche, tro inte det värsta än, det kan gå bra också! Tänker på dig och skickar en stoor kram!
Nej diche, tro inte det värsta än, det kan gå bra också! Tänker på dig och skickar en stoor kram!
Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Finns ju iaf inget att skriva som gör att det blir bättre eller lättare. Mer än att vi finns här och förstår. Stor kram!
Men diche, inget riktigt blod eller klumpar? Håller alla tummar på fredag! Jag är på cd 50 (!!) idag och fortfarande ingen mens i sikte. Inte testat sedan i fredags. Bim på onsdag om det var äl jag hade när jag upptäckte flytningar och 14 dagar efter det är på ons. Testar då igen. Minns knappt hur det känns att ha mens, haha. Skönt att slippa men hatar mellanläget!
Åh okej :( Så himla tråkigt om det är så! Varför händer det oss?? Ja hör av dig då och stå på dig om utredning! Kram
Jag har pratat med min bm nu. Hon sa bara det jag redan visste, att kroppen kunde bli såhär konstig och oregelbunden efter mf. Är på cykeldag 51 idag. Hon tyckte jag skulle vänta ytterligare en vecka och sen göra ett gravtest, eftersom vi sexade när jag upptäckte "älflytningar" för två veckor sen. Orkar nog inte vänta en hel vecka dock! Blev inte direkt klokare av det samtalet..
Välkommen hit! Beklagar ditt ma! Jag är nästan i samma sits, har väntat på min mens i 51 dagar nu efter ett tidigt mf i januari (v 7). Hade även ma i okt (v 14). Efter ma't fick jag mens efter ca 4 veckor och blev gravid i dec igen som också slutade i mf :( Hoppas din mens kommer snart!
Ååh vad skönt, grattis jennie! Fy vad spännande med vul, vill också!
Jag hade bara symptom fram till v 7, sen ingenting, även fast fostret levde till v 10.
Det är verkligen inte kört än diche! Håll hoppet uppe till fredag :) Idag är det 14 dagar sedan älflytningen (?) och testade till synes neg imorse, men ju mer man glor på den där stickan, ju mer tror man ju att man till slut ser en antydan till streck. Men nä, troligen bara önsketänkande. Bm tyckte jag skulle testa nästa vecka. Meen denna väntan!!
Hur skulle ni tolka det här? Spökstreck va?