• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Diche79 skrev 2013-02-23 15:29:46 följande:
    OK, men ingen mens än va?  Hur har det gått med ÄL-flytningarna då? Är de kvar än?  

Nope ingen mens heller, aahh! Näe nu är det som vanligt bara.. Less är jag!
  • Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-25 07:57:37 följande:
    Bubbas - hur går det? Plus än??  marieulrika - tråkigt att höra! Jag hade min senaste mens 19/1, hade ÄL 5/2. Hur lång cykel har du? Jag visste inte ens att man kunde få MF så pass tidigt som du fick! Här rullar dagarna på, har haft ont i magen sista två dagarna, men rätt så högt upp i magen typ vid naveln. Igår hade jag en hemsk diarré, kom direkt efter att jag hade ätit. Tog en Imodium innan jag la mig, korkad som jag är så läste jag inte på bipacksedeln... De ska inte tas när man är gravid, man vet inte hur det påverkar fostret tydligen. Men men, en ska väl inte göra nån skillnad hoppas jag!!        

Det går inge bra. Ingen mens och inget plus :( Det är säkert ingen fara med imodiumen, inte när det är såpass tidigt! Du har kanske åkt på en släng av maginfluensa? Är ju så himla många som har flunsan nu! Nu måste jag in på Telia och skicka iphonen på lagning, hur ska jag klara mig utan den? Det går bra nu..
  • Bubbas

Ja det är klart att det är eran tur nu tjejer! Och symptomen får ni allt stå ut med, avis är jag ;) Nej det händer ingenting här, cd 43 idag och har inte testat idag. Fick ju neg igår. Jag blir knäpp på riktigt snart!

• Bubbas

Åh.. Men det går säkert bra! Huvudsaken du inte blöder! Jag fick ont i bröstvårtorna igår och har ont än.. Men får lite värk i tjejmagen från och till korta stunder så får säkert mens snart.

• Bubbas

Jajamän det är jag! Magsmärtorna försvann lika fort som dom kom. Nu känns det båda. Testade neg imorse igen. Börjar nästan tro att jag hade äl förra onsdagen eftersom inget annat händer. Cd 45 idag, helt sjukt! Hoppas du får tid för vul om två veckor! Jag skulle också gråta om man fick se ett tickande hjärta, underbart!

• Bubbas

Nu känns det inget, menar jag såklart. Jädra T9! Hoppas det är bra med er brudar, här är det samma lika, alltså ingenting!!

• Bubbas

Jaa fortfarande neg. Att kroppen kan balla ur så efter ett så tidigt mf? Var ju inte nått knas alls efter ma:t. Hoppas ni får vul tid då! Åh så spännande! :D

• Bubbas

Marie: Grattis till mensen, skönt att det inte dröjde längre! Jennie: Hur mår du? Och har du fått någon bula än? :) Diche: Ja vem vet, kanske det var äl då? Hur långt efter äl kan man testa igen? Har skaffat stickor från testlagret så nu har jag ett helt gäng äl och gravstickor. Drömmer fortfarande mardrömmar om att jag är tillbaka på sjukhuset, hoppas det inte är sånna hjärnspöken som gör att kroppen är såhär konstig. Trevlig helg!

• Bubbas

Om äl var ca 14 dagar före mens borde jag ha bim på onsdag. Testar väl då men som kroppen beter sig blir det väl neg utan mens då med :(

Svar på tråden Försöka igen efter MA :/