Försöka igen efter MA :/
Nope ingen mens heller, aahh! Näe nu är det som vanligt bara.. Less är jag!
Hur går det för er jennie och diche??
Ja det är klart att det är eran tur nu tjejer! Och symptomen får ni allt stå ut med, avis är jag ;) Nej det händer ingenting här, cd 43 idag och har inte testat idag. Fick ju neg igår. Jag blir knäpp på riktigt snart!
Åh.. Men det går säkert bra! Huvudsaken du inte blöder! Jag fick ont i bröstvårtorna igår och har ont än.. Men får lite värk i tjejmagen från och till korta stunder så får säkert mens snart.
Jajamän det är jag! Magsmärtorna försvann lika fort som dom kom. Nu känns det båda. Testade neg imorse igen. Börjar nästan tro att jag hade äl förra onsdagen eftersom inget annat händer. Cd 45 idag, helt sjukt! Hoppas du får tid för vul om två veckor! Jag skulle också gråta om man fick se ett tickande hjärta, underbart!
Nu känns det inget, menar jag såklart. Jädra T9! Hoppas det är bra med er brudar, här är det samma lika, alltså ingenting!!
Jaa fortfarande neg. Att kroppen kan balla ur så efter ett så tidigt mf? Var ju inte nått knas alls efter ma:t. Hoppas ni får vul tid då! Åh så spännande! :D
Marie: Grattis till mensen, skönt att det inte dröjde längre! Jennie: Hur mår du? Och har du fått någon bula än? :) Diche: Ja vem vet, kanske det var äl då? Hur långt efter äl kan man testa igen? Har skaffat stickor från testlagret så nu har jag ett helt gäng äl och gravstickor. Drömmer fortfarande mardrömmar om att jag är tillbaka på sjukhuset, hoppas det inte är sånna hjärnspöken som gör att kroppen är såhär konstig. Trevlig helg!
Om äl var ca 14 dagar före mens borde jag ha bim på onsdag. Testar väl då men som kroppen beter sig blir det väl neg utan mens då med :(