• Bubbas

Försöka igen efter MA :/

Det går bra för mig, väntar på mensen. Cd 37 idag, suck. Men den är nog påväg!

• Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-19 14:01:12 följande:
    Nope, ingen mens än...  Men mkt kvar av dagen än. Eller så kanske den kommer imorgon? Hur går det själv? Ska vi testa bägge två imorgonbitti? :))

Om du vill? Men känns som att så fort jag testar kommer mensen komma, om den inte gör det idag då!
  • Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-19 18:58:49 följande:
    Ja, jag är oxå tveksam till test imorgon.. Tror jag väntar några dagar till för säkerhetsskull! Vill verkligen inte ha ett negativt test! Funderar på om jag verkligen har rätt ang ÄL, kanske hade det på torsdagen iaf? Men två barnmorskor sa att jag hade ÄL på tisdagen, och isf är det BIM idag..   Marie - jag förstår dig, känner detsamma. Skönt med en paus från bebistankarna och bara fokusera på sig själv!   

Jag köpte ett efter jobbet idag så jag har ett iaf! Jag har ju bim imorrn (om den nu är som den varit tidigare), så väntar nog också ett tag till. Vill inte heller ha neg! Jag jobbar ett 14 timmars pass imorgon så hoppas jag kan släppa tankarna lite. Du har säkert bim idag då, iihh vad spännande! :D
  • Bubbas

aaaaaahhhhhh grattis grattis grattis!! ååhh jag börjar nästan gråta!! superglad för er skull!!

• Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-20 06:47:00 följande:
    Tack gumman, jag är helt chockad!! Trodde inte det skulle ta sig den här månaden, har haft symptom sen ÄL+2, så jag var helt inställd på paus! Tror nog inte riktigt på det än, men så länge inte mensen kommer så är det ju bra... Vaknade imorse och insåg att jag hade börjat hoppas på att jag var gravid eftersom mensen inte hade kommit. Gjorde ett test direkt mest bara för att ta död på min förhoppning...   Min sambo kommer hem imorgon, och han har sagt tidigare att han inte vill veta när han är bortrest. Så jag kan inte berätta förrän imorgon. Hur lätt är det att inte säga nåt då?? Funderar på att köpa en kanelbulle och lägga i ugnen, och låta ugnslampan vara tänd.. Eller göra ett digitalt CBtest och slå in och ge honom... Hur går det för dig - ingen mens än?? Åh, jag håller tummarna såå!!!                

Åh nej vad typiskt att han är bortrest nu då! Man vill ju bara skrika ut en sån där grej! Du kommer att gå med ett leende hela dagen idag ;) Jag kunde inte heller hålla mig så testade också, neg. Men det göör inge för du är ju graviiiiiid!! :D
  • Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-20 07:05:48 följande:
    Attans, men det kanske är för tidigt för dig att testa...  Håller tummarna för att mensen dröjer typ 9mån till! :))

Idén med kanelbullen var förresten en kul idé! :)
  • Bubbas

Hur känns det nu diche? Alltså jag upptäckte nu typ äl flytning? Men det är väl inte möjligt, på cd 38?

• Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-20 20:00:56 följande:
    Tack alla!  Det känns så overkligt än, har sprungit på toa flera ggr idag bara för att kolla så det inte har kommit nån mens.. Ska köpa ett till test imorgon efter jobbet för att övertyga mig själv! Kan säga att jag redan är livrädd, går och känner på brösten hela tiden för att kolla så de fortfarande är ömma! Har haft illamående på eftermiddag och kväll nu tre dagar i rad, så än så länge har jag mer symptom nu än i somras! Hoppas det fortsätter så oxå :)) Bubbas - ingen aning vad det kan vara. Testa med ÄL-sticka? Har ni haft sex nyligen?        

Förstår dig! Oron är nog svår att få bort, men denna gången kommer det gå bra! :) Skönt med symptom, då kanske man lugnas liitegrann iaf. Har inga äl stickor hemma och har aldrig testat sånna heller. Men kan väl aldrig vara äl nuu?? Nja i torsdags och söndags, men inte sen dess. Har inte fått mens än heller. Jag fattar ingenting, den kan väl lika gärna komma då! Förra månaden började ju det komma bruna flytningar på cd 35 och blod vid mf på cd 38. Och idag är cd 38, åååhh..!
  • Bubbas
    Diche79 skrev 2013-02-20 20:25:10 följande:
    Ja, jag vet precis hur du känner. Så kände jag i dec, då fick jag vänta 40dgr innan den dök upp. Testade negativ två dagar innan så det var inte ett MF för mig! Var superirriterad. Om man ändå inte är gravid så kan den lika gärna komma så man kan börja på nästa försök!!  Håller däremot tummarna för att den håller sig borta några månader framåt! :))     

Jag är verkligen förvirrad. Märkt genomskinliga, sega flytningar en gång till ikväll, så nu har jag varit på sambon! Har ju inte märkt av någon äl än denna månad, men verkar ju jättekonstigt som sagt om den dyker upp först nu. Ja ja, nu har jag ju iaf gjort vad jag kan om det är så :) Lycka till med bullen imorrn diche, haha skitspännande att höra hans reaktion ju!
Svar på tråden Försöka igen efter MA :/