Diche79 skrev 2013-02-20 20:00:56 följande:
Tack alla! Det känns så overkligt än, har sprungit på toa flera ggr idag bara för att kolla så det inte har kommit nån mens.. Ska köpa ett till test imorgon efter jobbet för att övertyga mig själv! Kan säga att jag redan är livrädd, går och känner på brösten hela tiden för att kolla så de fortfarande är ömma! Har haft illamående på eftermiddag och kväll nu tre dagar i rad, så än så länge har jag mer symptom nu än i somras! Hoppas det fortsätter så oxå :)) Bubbas - ingen aning vad det kan vara. Testa med ÄL-sticka? Har ni haft sex nyligen?
Förstår dig! Oron är nog svår att få bort, men denna gången kommer det gå bra! :) Skönt med symptom, då kanske man lugnas liitegrann iaf. Har inga äl stickor hemma och har aldrig testat sånna heller. Men kan väl aldrig vara äl nuu?? Nja i torsdags och söndags, men inte sen dess. Har inte fått mens än heller. Jag fattar ingenting, den kan väl lika gärna komma då! Förra månaden började ju det komma bruna flytningar på cd 35 och blod vid mf på cd 38. Och idag är cd 38, åååhh..!