• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Kingston skrev 2014-11-07 16:14:03 följande:

Har varit iväg på akupunktur.

Vet fortfarande inte vad jag skall tro. Känner mig mest skeptisk...

Men ont gjorde det iaf och hon hade rätt i vissa saker. Dessutom skulle jag tydligen vara väldigt mottaglig för just akupunktur.

Den som lever får se!

Ja det känns flummigt! Men hoppas det hjälper dig också. Vad fick du för "diagnos"? Moxade hon också? Örter?
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-11-07 23:22:30 följande:

Helt otroligt att ni lyckats själva nu M och M trots ett misslyckat ivf bakom er.Det ger oss andra verkligen hopå. Men tror du inte det också Jan ha och göra ned ditt ändrade tänk.Att du så mycket trodde på det hör med läsekretsen så tankeställare påverkades?

Jag är allt lite nyfiken men väldigt skeptisk och tror tyvärr inte enbart på läkekonsten.Vi har inte råd annars hade jag testat.Det kanske finns hopp för oss andra med trot allt:)

Ja helt otroligt, trodde jag inte! Måste dock sägs att min tankesätt hade faktiskt inte förändrats nämnvärt. Vågade inte tro å akupunkturen på samma vis som jag inte vågat tro på nåt annat. Nu i "efterhand" Tror jag ju dock det som hjälpt oss och öppnat upp nåt i min kropp är akupunkturen, inte mitt tankesätt.
  • M  och  M

Såhär har det sett ut de fyra senaste dagarna. Ser ut att gå åt rätt håll med hcg-värdet Kanske det går vägen!

• M  och  M

Tycker dock inte om molvärken jag känner. Den förknippar jag med nåt annat... Men man kan väl ha det fast man är gravid har jag förstått...?

• M  och  M
    Kingston skrev 2014-11-07 19:03:41 följande:

Dålig matsmältning, dålig cirkulation i höger äggstock (men den sidan funkar ju inte som den ska efter operationen ändå så vi la inget krut där).

Dessutom är jag en stressad och rastlös själ som behöver unna mig det jag tycker om.

Något som var konstigt var att alla nålar som sattes på högersida av kroppen kändes inte alls. Men de på vänster sida gjorde så ont att jag ville gråta ibland...

Mkt märkligt!

Hon nämnde inte något alls om örter och sånt...

Spännande Ska du dit igen? Hoppas det hjälper er på traven
  • M  och  M
    Liten till skrev 2014-11-08 07:19:57 följande:

Vilken fin stegring m och m!!

Ja molvärk är vanligt, men visst blir man nojjig. Grattis grattis

• M  och  M
    Kingston skrev 2014-11-08 07:33:35 följande:

Ser ju riktigt lovande ut M o M! Jättefin ökning ser det ut som :) får jag lov att fråga vart du känner molvärk (konstig fråga kanske)? Är det på någon sida eller mitt i magen?

Jag ska gå fler ggr tänkte jag. Men vi ska på semester ganska snart och har så galet mkt att göra innan vi ska åka (vi kommer hem bara någon dag innan jul och jag vill inte sätta igång med alla "julbestyr" direkt när man kommit hem). Så det får bli i mellandagarna kanske :)

Är som under naveln mest och sen strålar det på höger sida ner mot ljumsken typ ibland. Så känns som om det är kanske växtvärk
  • M  och  M
    Kingston skrev 2014-11-08 07:33:35 följande:

Ser ju riktigt lovande ut M o M! Jättefin ökning ser det ut som :) får jag lov att fråga vart du känner molvärk (konstig fråga kanske)? Är det på någon sida eller mitt i magen?

Jag ska gå fler ggr tänkte jag. Men vi ska på semester ganska snart och har så galet mkt att göra innan vi ska åka (vi kommer hem bara någon dag innan jul och jag vill inte sätta igång med alla "julbestyr" direkt när man kommit hem). Så det får bli i mellandagarna kanske :)

Försök att inte stressa för mkt bara
  • M  och  M

Den här gången har vin inte berättat för någon att vi är gravida. Det gjorde vi direkt i januari när vi blev det för dom som vet hur vi kämpat, kändes som om vi "var skyldiga" dem det och vi var så glada. Men blev som pinsamt när vi dagens efter fick liksom ta tillbaka det :-\ Så den här gången berättar vi nog först när det gått minst 12 veckor och man är lite säkrare. Känns länge, Och alla tror vi går och väntar på nästa ivf-behandling

• M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-11-08 11:09:42 följande:

Hur många gånger gick du på akupunkturen M och M?

Jag har gått tre gånger på tre veckor och där emellan har jag druckit örter och moxa, en inne med grått i som man eldar och cirkulerar ovanför vissa punkter på kroppen för att sprida energi och ge kroppen mer av värme som är som kroppen egen. Ska fortsätta med allt hemma nu och gå dit om ett par veckor på behandling igen
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?