Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Var till kvinnan på den kinesiska läkekonsten igår. Spännande upplevelse. Hon kände på puls och tittade på tungan. Hon kom fram till att jag hade tomhetshetta i kroppen. Ungefär som när man åkt skridskor i kylan och kommer in och det börjar bränna i fötterna. Falsk värme liksom. Typ som om min kropp varit ute i kylan så mkt att det blir fejkvarm. Kroppen var trött, sliten och tom, energin hade stagnerat. Fick nålar i höger fot, vid knät, vänster öra och ett på huvudet. Sen tog hon små må minimuffins typ med gråbo som hon ställde på magen, ovanpå livmodern och tände som en rökelse typ. Plus någon moxalampa som gav samma värme. Gråbo ger samma värme som kroppen så hon värme upp livmodern och stärkte den. Sen fick jag massage på ryggen och hon använde även några glaskoppar för att få igång energin i kroppen. Hon skulle beställa några örter till mig också och så skulle vi ses på onsdag igen. Hon tyckte vi skulle ses tre gånger till att börja med. Fick med som en tjock krita hem som innehöll gråbo som jag skulle elda hemma och cirkulera över tre olika punkter på kroppen för att stärka livmodern en gång om dagen. Kollade på tungan före och efter behandlingen och det sjuka är att den ändrats en del!
Hon sa att det inte var så himla mkt fel på kroppen i alla fall. Låter ju bra.
Hoppas att det hjälper. Känns flummigt, men jag tror på det. Hon sa den äldsta som gått hos henne som till sist fått barn var 47 år.