• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Kingston skrev 2014-10-04 16:07:33 följande:

Läste också om den transplanterade livmodern. Helt fantastiskt att det funkar! Om det funkar så borde ju era guldägg "serverade på silverfat" också funka chasingdreams och m och m ;)

Här har gubben kommit in i någon jobbig "prestationsångest-period"... Tycker synd om honom samtidigt som jag själv tycker det är frustrerande såklart. Vad skall man göra??

Åh vad jobbigt. Här gör vi ingenting nu innan och efter ivf...
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-04 21:43:50 följande:

Åh vad roligt! Det syns mycket tydligare i verkligheten så hoppas det ökar och är ett riktigt pluss:)

Åh hoppas!!,
  • M  och  M
    Chasingdreams skrev 2014-10-04 19:48:31 följande:

Enligt vad jag hört ska det mest vara positivt, men förstår vad du menar :).

När jag fick missfall hade jag en del molvärk och tänkte att så kunde det ju vara, ska ju vara livmodern som växer. Men ja, tji fick jag. Så är nog därför.
  • M  och  M
    skruttismamma skrev 2014-10-05 00:15:31 följande:

Vi hade samma problem med att få till en trea. Försökte i flera år. Utredningar visade ingenting direkt. För gamla? Så plötsligt var jag gravid och fick ett barn till vid 40.Sista guldägget?

Tja, tre år senare kom nr fyra UTAN försök. Naturen är uppenbarligen nyckfull. Önskar även er lycka till, ge inte upp!

Ja du ser som det kan bli Tack för hoppet!
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-05 21:23:29 följande:

Tack snälla men det var nog falskt,tog ett i morse med annat märke som var helt negativt:( Totalt helblankt! Pergotime har inte hjälpt, precis som jag kände på mig.Vi får nog ge upp detta nu och försöka acceptera det inte blir fler.Tungt och sorgligt

Är fortfarande tidigt men känner på mig det inte hjälpt...

Meeeeeen! Än ger jag inte upp hoppet, var ändå ett svagt plus!
  • M  och  M

10 dagar till testdag, gaah! Bara gått 6 dagar sedan återinföring. Känns som 60... Kommer bli tokig. Vet varken ut eller in.

• M  och  M

Fick brev från IVF-kliniken idag. De hade kunnat frysa två ägg. Är ju bra, men känner mig ändå lite besviken då det verkligen kändes som om de lovordade alls åtta embryon så. Huvudsaken vi fick nåt till frysen!

• M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-06 17:06:46 följande:

Två år...och inga fel finns

Samma som vi :-\
  • M  och  M
    Liten till skrev 2014-10-06 18:39:25 följande:

Men fy. 2år?! Det är ju verkligen hur lång tid som helst.

Fast när jag tänker efter så har vi redan försökt i 14månader, så det är inte långt kvar till två år för oss heller.... Men har ju ett ma under tiden, inte för att det i sig är en tröst, men jag blev ju gravid i allafall. Usch hur kan nåt så "enkelt" vara så jävla svårt??!

Vi blev också isf gravida efter typ 18 månader, men varade inte många dagar innan missfall..
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-06 21:30:03 följande:

Men de flesta har chans genom ivf iallafall,lite hopp men här blir det inte det så det kommer troligtvis inte bli fler

Lider med er!
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?