• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Fru Karlsson skrev 2014-10-06 21:30:03 följande:

Men de flesta har chans genom ivf iallafall,lite hopp men här blir det inte det så det kommer troligtvis inte bli fler

Lider med er!
  • M  och  M

I natt låg jag lite vaken med typ mensvärk som jag brukar när mensen kommer. I morse var det lite rosa flytningar. Precis som jag brukar få innan mens. Idag är jag inte hoppfull.

• M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-07 10:32:32 följande:

Tack fina för erat fina stöd,har ingen annan som förstår.

Idag är en mycket tung dag och jag orkar knappt jobba,var på föräldramöte med förskolan igår och var mycket prat om bebisar och syskon och en vän hade med sin bebis.Gör så ont så ont,när vi hämtar pojken hos farmor måste hon tvunget ta upp hur läget är för sambons syster som snart ska ha.Två gånger babblar hon om det! Fast jag har sagt en gång att vi kanske inte kan få fler barn.Och innan vi skulle gå hem och stod i dörren! Jag bryr mig inte ett jävla Skit! Vad är det för fel på människan!? Fy för henne som är så förbannat okänslig,jag bryr mig inte! Vi stod färdiga så jag tog pojken och gick ut...

Som om det inte var tillräckligt innan liksom,bara vrid om kniven lite till bara! Jag är ständigt ledsen och deprimerad och pratar inte med sambon.Vill bara vara ifred.Sonen märker ibland att jag är lite nere och ger mig en kram och säger mamma är du glad? Var glad mamma.Ja,mamma är glad...Han får inte komma i kläm.Men jag kan inte vara det,jag helt tom och gråter mig till sömns om kvällarna och kan inte sova.Igårkväll bara gick jag sönder,grät mig till sömns grät och grät.Allt blev för mycket och sambons okänsliga mamma.Helt ensam känner jag mig också för sambon tröstar aldrig,ger inte stöd bryr sig inte alls.Funderar på och lämna ibland,men för sonens skull kämpar man på.Fan ta de som blir gravida hela tiden och så lätt,känner mig bara arg bitter och ledsen nu:(:(

Fan. Fan. Fan.

Usch vad ledsen jag blir för din skulle och min skull och allas vår skull. Skitvärld!

Sitter i bilen på rasten på jobbet och gråter. Fan. Orkar inte mer.
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-07 10:41:08 följande:

Är du inte äl+10 11 efter ivf? Är vanligt man får så då,behöver inte vara negativt!

Är det? Jag har ingen aning. Känner mig bara uppgiven. Vet inte hur jag ska räkna heller. Ska jag räkna äl från äggplock eller Jag gjorde ju återinföring förra måndagen, den 29/9. Är jag på ruvardag 9 nu då?
  • M  och  M
    Liten till skrev 2014-10-07 11:48:02 följande:

Fru Karlsson - vad jag lider när jag läser ditt inlägg.

Har en precis lika jävlig dag idag. En i mitt arbetslag på jobbet berättade precis att hon ska ha sitt fjärde barn. -ja vi hade ju tänkt att vi INTE ska ha en fyra, men ibland blir det så!

Vaddå det blir så?!! Faan vill inte börja grina här på jobbet. Usch.

Men blä! Vadå blir så ja?! Åmen stackars er då! :-/
  • M  och  M

Alltså det här är så jobbigt att skriva för det är så hemskt att tänka, vågar nästan inte, puttar bort direkt. Men är det bara jag som är livrädd att det ska hända mitt enda fina älskade barn nåt, så jag står här ensam barnlös kvar....? Usch huvva hemska tanke. Nu finns den tanken inget mer. Outhärdligt

• M  och  M

Regn, strömavbrott och ett misslyckat ivf-försök är vad som möter mig denna morgon. Jättehärligt. Blod och ficklampor får vara i fokus denna morgon..... Livet är för härligt.

• M  och  M
    Chasingdreams skrev 2014-10-08 06:02:49 följande:

Nej! Vad är det du säger? Beklagar verkligen... Då kom mensen två veckor efter plocket? Jag är ju två dagar efter dig och fasar för fredag. Skickar styrka och kramar!

Ja ser tyvärr ut så att det gick åt skogen. :'( Förstår inte hur det här ska gå till när min kropp inte ens tar emot en toppenfin blastocyst :-\ Ja precis två veckor efter plocket, så "bra" funkar min kropp, på klockan typ :-/ tack för omtanken . Men nä nu åker jag på jobbet och tar hand om andras barn då och låtsas att allt är som vanligt fast egentligen har hela min värld rasat. Igen.
  • M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-10-08 09:14:09 följande:

Syns det bättre nu?

Man ser klart ett streck!!
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?