• M  och  M

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Roligt med tanke på lchf att man får macka, yoghurt och juice vid äggplocket :-P

• M  och  M

Eller nu kom sköterskan in och hade tjuvtittat och hört 11 Ägg så kanske inte fick höra det slutgiltiga innan vi gick därifrån

• M  och  M
    Fru Karlsson skrev 2014-09-24 10:24:44 följande:

Åh vad spännande! Är avundsjuk på er som får göra det,hade helst sluppit detta försök då jag vet att inget hjälper förutom kanske ivf.Fick blinkande smiley nyss så vi får väll köra på;)

Hoppas! (igen :-\ )
  • M  och  M
    Chasingdreams skrev 2014-09-24 10:25:26 följande:

Bra jobbat. Härligt att höra att det inte var så hemskt. Håller tummarna för dina ägg :). Känns det konstigt att bara vänta nu? Kan själv tänka mig att väntan kommer vara jobbig. Nu kan man ju inte längre göra nåt själv.

Tror jag har ganska hög smärttröskel också. Bra på att fokusera bort smärta. Men jag tycker inte du har något att gruva dig något hemskt mycket för.

Jag tycker det känns befriande att det ligger hos någon annan nu. Jag kan liksom inget göra nu. Bara hoppas.

Kan tänka mig det blir värre med väntan efter återinföringen blir värre.
  • M  och  M
    moderlig skrev 2014-09-24 13:20:42 följande:

Hej M o M och va skönt att det gick så bra för dig med ÄP! Har följt dig/er lite på avstånd på senaste och hoppas så att det här går vägen nu!! Vill bara berätta/ge hopp; Tyckte också de va relativt smärtfritt med ÄP! Fick ut 5 ägg varav 4 befruktades men ingen till frysen. Men den som vi fick tillbaks blev jackpott och tittar ut i dagarna STORT lycka till! ! !

Åh vad roligt för er, grattis!
  • M  och  M

Idag känns det bättre i magen efter äggplock. Själva uttaget tycker jag inte gjorde speciellt ont alls, men efteråt, gissningsvis bär värktabletterna slutade verka, gjorde det rätt ont. Och jag vill inte fler värktabletter så jag härdade ut med värmekudde. Vaknade i natt att det fortsatte värka men nu på morgonen är det nästan ingenting. Skönt. Man blir ju rädd för att ha blivit överstimulerad också..

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?