Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
På min klinik gjorde de aldrig 3 dagar, bara 2 eller 5. Och nästan alltid 2 dagar första IVF:en.
På min klinik gjorde de aldrig 3 dagar, bara 2 eller 5. Och nästan alltid 2 dagar första IVF:en.
Vågar ju inte hoppas att ivf ska lyckad första gången.....
Nu har jag varit på ultraljud igen. Sist hade jag fyra stora äggblåsor och tre små. Nu hade jag sju större och sju små. På fredag blir det äggplock. Det känns pirrigt! Är glad att det vuxit bättre än vad jag vågat hoppas efter en dålig start. Om vi har tur får vi kanske 5-7 ägg. Kanske ett av dem blir ett fint embryo! Det blir minst tre dagars odling eftersom vi plockar på fredagen.
Ursäkta för allt klagande, men idag är en sån skitdag så jag vill helst bara sitta och grina... Usch..
Vad???!!! Får man i te hjälp med ivf eller nåt när man redan har barn?? Är det så i alla län? Va fan....
Då har jag tagit sista sprutan för denna gång, förhoppningsvis för alltid, ovitrelle. Så om 38 timmar ska jag ha ägglossning.
Liten till: aj aj aj... Var inte meningen att göra allt värre än det redan är. Men är du helt 100 på att han inte skulle gå med på det? Hur många barn har ni sedan tidigare?
M och M: jag känner det i hela kroppen... Nu är det din tur!! :)
Jaha. Ja då var ju det alternativet uteslutet då. Kommer aldrig få sambon att betala så mycket. Kanske kan lyckas få iväg honom till en utredning. Men bara kanske. Men sen är det nog stopp. Usch vad denna dag bara blev värre nu då.
Är det någon fler än jag som får finnar på hakan och vid käklinjen? Läste någonstans att det ofta har med hormoner Och magen att göra. Men vilket ämne eller brist på eller rubbning beroende det på tro..
M och M: så lustigt att du skriver det där med finnarna! Jag satt ikväll och tänkte på samma sak! På hakan och käklinjen... Why??