Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Hittade massa bilder med citat på pinterest som var hög igenkänningsfaktor på...
Hittade massa bilder med citat på pinterest som var hög igenkänningsfaktor på...
Har provat med progesteronktäm. Kanske inte hade nån brist men hjälpte inte oss. Tyckte den var meckig. Men har väl hjälpt många.
Jag har gett upp hoppet nu. Igen. Har inget annat hopp än ivf nu... Vill ha min familj! Fan.
På vilket sätt var den meckig M och M?
Vet inte alls om den hjälper... Kanske bara e en bluff? Men jag måste prova iaf.
Har upptäckt en sak som åtmn. är lite positiv med att bara ha ett barn. Iaf. såhär på sommaren...
Det är att man mkt lättare kan bada, åka runt och göra saker som en familj.
Det blir lixom inte så att man måste vara på skilda platser med varsitt barn osv.
Det jag menar att livet är rätt lätt och smidigt med ett barn... Det är ju iaf nåt positivt!
Men Gud vad vi suktar efter dom där små goa bebisarna på stränderna... T.o.m min sambo har svårt att slita sig. Inte så likt honom faktiskt.
Men har läst om många som blivit hjälpt av progesteronkrämen också, var ju därför jag köpte den, så är väl olika från person till person
Näe... Den här semestern gav ingen lycka i form av bebis heller... Suck :(
Hög igenkänningsfaktor på bilderna M och M :)
Är det nån här som har provat Bidrottninggele eller Munkpeppar? Nån som vet om man kan kombinera?
Sist jag blev gravid (i september) åt jag Bidrottninggele och Bisolvon samt B-vitamin. Min man åt zink. Vet inte om det hjälpte, men kanske värt att prova igen. Nyfiken på Munkpeppar också...
Vilken styrka har du på levaxin? hur länge har du ätit dem?