• Kingston

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Ni har så rätt i det ni säger tjejer! Det är bara besvikelsen som talar om orättvisor osv.

Men jag önskar bara att det här vore en mardröm och att man kunde vakna upp och vara "normal och som alla andra"...

• Kingston

Härligt att inte gå ner sig såhär som jag gör.
    Jag frågar mig ofta varför jag blir så väldans ledsen över detta men kanske är det för att jag är i raka motsatsen till eran situation?
    Här får folk barn till höger och vänster i min umgängeskrets och folk ringer och talar om att dom väntar smått (igen...).
    Blir galen på just det där att "alla" lyckas utom vi...

Inte heller min sambo blir lika ledsen som jag. Han är otroligt realistisk och positiv hela tiden vilket också gör att jag ibland känner mig ensam om min sorg även här hemma... Knäppt jag vet!!

• Kingston

M och M: det här e verkligen psyket. Vi har också börjat gå vidare så sakteliga mot en eventuell IVF (beroende på vad som händer på vägen). Det enda jag är riktigt glad för är att jag bara är 27 i år... Jag har tiden på min sida åtmn. (Kul att något är det!).
    Men även om jag har gott om tid på mig så känns det så trist om det skulle skilja för många år på barnen....

• Kingston

Rosalila: tråkigt att det inte blivit fler barn. Men någonstans tyckte jag det var lite skönt att läsa att någon känner "blir det så blir det". Jag försöker och hoppas att jag skall komma fram till samma slutsats som er... Vet inte om jag orkar ta mig igenom IVF. Man kanske ska vara glad för det man har istället...

• Kingston

Fy bövelen va gött Anceka!!!
    Är lite nyfiken på hur det har gått för M och M idag...?

• Kingston

M och M: jag vågar tro! Jag vill iaf tro att du är gravid, så det så!!!

Själv blir jag knäpp på min mens... Har alltid haft 28-dagars cykel fram tills operationen vid X:et. Efter det har jag haft 25-dagars. Och nu när jag kör med äl-test så har jag ännu inte fått något utslag. Så det känns som om min mens lever loppan för tillfället...

• Kingston

Grattis M och M! Visste väl det! Hoppas verkligen att 2014 blir året då alla här inne lyckas! Nu är det våran tur...

• Kingston

Fasen också M och M!
    Men än är loppet inte kört! Blödningar kan man ju ha trots allt...

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?