• Gweny

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Kingston skrev 2014-11-14 12:54:52 följande:

Så var det bekräftat att hunden ska få åka till himlen... Är helt förstörd och kan inte sluta gråta. Nu skall man bara bestämma sig för NÄR man ska släppa taget...

Inte mkt som går bra här just nu! :(

Men uch vad tungt! har själv förlorat flera 4-benta vänner alldeles för tidigt, gör så ont inom en. Kram! Tänk på att du ändå ger en sista "tjänst" eller hur jag ska säga för honom. Så han slipper lida. Kram!
  • Gweny

Nu har mensen kommit igång tyvärr. Men nu är jag ändå förberedd och får ringa för tid med spolningen. Är även iväg på en jättrolig helg med en tjejkompis fylld med musikal, shopping, bio osv, så är en liten tröst iallafall. Nästa äl blir vid min födelsedag, enda jag önskar mig är ett guldägg, som det går bra med.

• Gweny
    Och så smsade sambons lillasyrra precis,som är singel att hon är oplanerat gravid och vet inte vad hon ska göra....ja men visst, självklart, suck!!!  
  • Gweny
    MoM11 skrev 2014-11-17 21:38:56 följande:

Åh nej vad störande Gweny

mm, som ett slag i ansiktet, vet inte om man ska skratta eller gråta över det. Förstår det är tufft för henne, men inte vad man behövde få som besked just nu känner jag.
  • Gweny

Nä precis. brukar också vara den som stöttar andra i svåra situationer, men just nu har man ingen ork. Får vara glad att man orkar få vardagen gå runt...

• Gweny

Fru karlsson>> man fastnar lätt i våran bubbla och grubblar sen om du inte får sova bra heller, då är man inte på topp. Tror vi får tillåta oss ha skitdagar, sen kommer lite lättare dagar med.

Är själv just nu i en svacka. Hans syrra ska behålla bsrnet och jag har så svårt tackla detta. Vill inte träffa dem sen och höra all planering och gulligull. Hans mamma har längtat efter barnbarn länge. Var ju vi som skulle få först.

Hade ju nästan hunnit få 2 barn på denna tid man försökt, suck.

• Gweny

Ja, måste ju vända nångång! Behövs lite plus i tråden nu med.

• Gweny
    Fru Karlsson skrev 2014-11-21 23:00:12 följande:
    Fy vad tungt! Varför lyckas en del då på EN gång!

Ja det lär bli jobbigt för dig framöver.Jag orkar inte träffa min ena svägeraka heller.Vi hade också hunnit få två under denna tid men så klart lyckas de få två på två år utan problem.Lika lång tid som vi kämpat.

Jag träffar knappt mina svärföräldrar heller längre,har alltid ursäkter till att inte följa med.Hans mamma är så glad över hennes ungar och pratar hela tiden om dem och den nyfödda.Hit kommer hon nästan aldrig...
    Uch lagom kul att höra hans mamma prata om deras barn då och vara där hela tiden. då känner man sig ju lagom uppskattad.

verkligen konstigt hur olika det kan vara...varför vissa har så lätt och andra inte.
  • Gweny
    rosali84 skrev 2014-11-25 12:47:40 följande:

Menshelvete! Blir ett 18:e försök nu då :(

Kram! Det är ofattbart att det bara inte kan funka.

Börjar bli nervös inför spolningen på torsdag, men efter det kan vi börja ladda inför lvf-resan.
  • Gweny
    Min spolning gick bra idag, gjorde inte ont och det såg jättebra ut sa hon. 
    Tyvärr såg hon inte att något ägg var på väg att släppa...

Jag fick utskrivet fler kurer med pergotime, som vi kan ta tills det är dags för IVF. Hon skickade iväg remiss för det nu.  Så nu har vi en plan framför oss iallafall. Men hoppas verkligen vi kan lyckas själva innan det blir aktuellt för det.
Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?