Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Ibland går det ju att förbättra mannens simmare också genom att ta en boost med mycket zink, folsyra och vitaminer i allmänhet i hög dos, har läst om vissa som fått bättre resultat sen av det. Kanske era redan gör, och har jag säkert nämnt förut, men tål att upprepas ifall någon ny läser.
Vi fick aldrig nån procent på min sambos, men 2 olika gynekologer sa att det var bra iallafall.
Håller tummarna för oss alla! Man blir utmattad, tar mycket på ens krafter att gå i ovisshet. Men nl ska se att dem gror gott i er!
Liten till>> Ja Zink är viktigt för produktionen av spermier, även läst att folsyra ihop med zink är bra. Nu har jag inga siffror, men vissa som sen gjort om spermatestet, har varit bättre sen männen tagit det. Inte alla såklart. Min sambo tar "bara" multivitamin, den med högst zink i.
Läste också om den transplanterade livmodern. Helt fantastiskt att det funkar! Om det funkar så borde ju era guldägg "serverade på silverfat" också funka chasingdreams och m och m ;)
Här har gubben kommit in i någon jobbig "prestationsångest-period"... Tycker synd om honom samtidigt som jag själv tycker det är frustrerande såklart. Vad skall man göra??
Syns dåligt när ja la in den här såg jag men men,spännande!
Tack snälla men det var nog falskt,tog ett i morse med annat märke som var helt negativt:( Totalt helblankt! Pergotime har inte hjälpt, precis som jag kände på mig.Vi får nog ge upp detta nu och försöka acceptera det inte blir fler.Tungt och sorgligt
Är fortfarande tidigt men känner på mig det inte hjälpt...
10 dagar till testdag, gaah! Bara gått 6 dagar sedan återinföring. Känns som 60... Kommer bli tokig. Vet varken ut eller in.