Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?
Igår kväll fick jag ont i magen och stack till. Äl tro? Vi har täckt upp dagarna, även idag. Bara hoppas nu!!
Igår kväll fick jag ont i magen och stack till. Äl tro? Vi har täckt upp dagarna, även idag. Bara hoppas nu!!
Känner mig lite spänd än fast jag stängt av alla känslor. Imorgon är det dags att se hur många av våra åtta befruktade Ägg som lyckats bli blastocyster och återinföra ett av dem. Sen är det vänta, vänta, vänta, vänta.....
Åh vad roligt att det verkar gå så bra för er som håller på med ivf just nu! Hoppas guldägget återförs idag m och m.
Hur länge innan du kan testa med gravtest sen då? För det kan väl inte vara 7-10 dagar när det redan är utvecklat 5 dagar. Eller? Eller kollar man på annat sätt vid ivf?
Mom11 och gweny hoppas ni båda träffat rätt vid ÄL, visar sig om några dagar kanske vi har massor med plus här snart nu då?
Lycka till allihop!
M och m: Jag börjar med Lutinus imorgon. Fick veta igår att man ska ha trosskydd så kan tänka mig att det kladdar en del.
Idag fick vi besked om att vi har fyra embryon som håller på att växa till sig. Två ägg var omogna och två blev inte befruktade. Hoppas på kvalitet framför kvantitet nu :). På måndag får jag förhoppningsvis tillbaka ett fint embryo.
M & M och chasingdreams>> åhhh Grattis till fina ägg tillbaka, så spännande att följa er!! Jag har min BIM runt där ni ska testa er, så blir spännande dagar, hoppas det blir plus för många i tråden nu frampå.
Försommarbarn, till oss alla!!
Jaha. Så kom mensen. Exakt på dagen som den ska.
Nya tag igen då...
Igår berättade sambon att dem fortsätter att fråga på jobbet om det inte är dags snart. Tydligen frågat hur gammal jag är och påpekat att vi borde skynda oss, för snart är jag ju 35!!! (Blir 33 i år) tack för den liksom.... vad okänsliga folk är! Tänker ju inte...
M och M>> precis, tycker dem borde kunna tänka till, suck!
jamka>> jo, på ett sätt har man lust att slänga det i ansiktet på dem, så dem får skämmas lite och inse hur känsligt sådant kan vara. Men vi bägge är inte berätta att gå ut med det, än iallafall. Kanske annorlunda om det blir IVF.
Jag har inte direkt åldersnoja ännu, dessutom är ju vi PCO-tjejer mer fertila upp i ålder, sägs det....
Dagens positiva (tror jag): gubbens svar på spermaprovet kom idag. "Normal avvikelse" blev resultatet. Så jag antar att det är goda nyheter?!