• Kingston

Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?

Gweny: spolning känns men gör inte jätteont. Fullt genomförbart och jag skulle göra det igen om det skulle behövas. Så oroa dig inte för det.
    Däremot hade jag ganska ont efteråt. Typ kraftig mensvärk. Men det är inget som lite värktabletter inte råder bot på.

Chasingdreams: just det ja... Så kan man ju också göra! Vad är oddsen på frysta? Är det likvärdigt eller försämras kvaliteten nät man fryser ner?
    Jag hade tänkt ett 3-pack först men man kanske ska chansa?
    Håller tummarna för er iaf :) måste säga att jag tycker det där med IVF börjar låta riktigt spännande!

• Kingston

Ja det är på ikea, babyproffsen och Gekås (Ullared) alla gravida hänger... Riktigt otrevliga ställen nu för tiden. Men man blir duktig på att bita ihop!

Har en riktig svacka idag känner jag...
    BLIR DET ALDRIG VÅRAN TUR?!?!?!?!

• Kingston

Chasingdream: jag hade missar din blogg så nu har även jag läst lite. Jag kommer hänga kvar där :)

• Kingston

Liten till: hehe det är bara att klaga på! Jag har också samma känningar som du. Men jag tror det är pms i mitt fall. För några plus på stickan får jag då inte iaf...

Nu verkar det som om hela familjen åker på dunderförkylningen Allan också! Suck! Typiskt inför äl... Vem orkar ha sex med hela huvudet fullt av snor???
    Enda positiva är väl att immunförsvaret e kasst :)

• Kingston

Liten till: låter spännande med annalkande bim! Hoppas hoppas hoppas!
    Själv fick jag mens ganska nyligen så det sket sig denna gången med.

MEN för att nämna något positivt idag också så verkar det som om bidrottninggelen funkar bra på mig *jihooo*!
    Ingen pms och mensen kom exakt på dag 28, vilket den inte gjort på snart ett år... Så det måste ju vara bra iaf?!

Fru Karlsson
    Här e vi också dunderförkylda. Har ju hört att det är bra med dåligt/nedsatt immunförsvar när det gäller kvinnans fertilitet men jag är också väldigt nyfiken på hur det påverkar mannen! Kan inte tänka mig att hans simmare blir bättre av feber ock sånt iaf

Svar på tråden Någon mer med svårigheter att få till ett syskon?