• pussel

Vi gravida från RMC Malmö

Så lustigt vilka olika erfarenheter vi har av dem som jobbar på RMC. Vi hade Leif vid det sista försöket och tyckte att han var helt underbar. Han satte in två befruktade ägg och pratade så jättefint om dem vid återföringen och skämtade en hel del efteråt (till skillnad mot Krystof som vi har pratat en del om innan Glad). Margareta däremot har vi inte alls några goda erfarenheter av! Vi har haft henne vid en återföring och vid ett VUL. Vid återföringen upplevdes hon jättestressad och när hon konstaterade att fostret inte levde vid VUL sa hon bara "jaha jag förstår ju att det här inte är vad ni hade väntat er, ni får boka en ny tid med ssk". Sedan var det tack och adjö. Jag tycker ändå att de flesta vi har träffat har varit jättebra, men med vissa undrar man ju varför de jobbar där... Hoppas återigen att allt löser sig för dig Libra! 

• pussel

Men ses vi som kan på torsdag ändå, eller är det inställt? :-S

• pussel

Då är jag med, jag blev lite förvirrad av datum och tider... Man kan skylla det mesta på gravidhjärnan nu va, eller...?  

• pussel

Lycka till idag Libra!!!

Synd att det är så många som fått förhinder till i morgon, men desto större anledning att boka in ytterligare träffar framöver!

Vi har köpt en Crecsent Trike som står och väntar på oss på Beba.se i Malmö. Jag har varit rätt skeptisk mot 3-hjuliga vagnar men den här kändes väldigt rejäl och sedan är det höjbart handtag, vilket är ett måste för oss eftersom min sambo är rätt lång.

• pussel

Härligt Libra! Skönt att du ska på vul redan i morgon! försök att njuta allt du kan och tänk att du väntar en liten bebis och inte ett mf.

• pussel

Jag är inte det minsta känslig för sånt, så för mig får du gärna komma Malphie!

• pussel

Skönt att höra Libra! Vi blev tre st till slut Malphie, men det var trevligt. Kul att se vilka som 'döljer' sig bakom namnen. vi får kanske boka in ngt framöver och hoppas att fler kan då?

• pussel

Miilli och Hjärtat, det är ju ingen tid kvar alls för er ju! Så spännande! Här känns det som om tiden sniglar sig fram, samtidigt som det ibland känns som om den rusar iväg...

• pussel

Vi har samma fundering Malphie, ska försöka komma ihåg att fråga BM på fredag när jag ska dit. Det hade ju varit bra att veta var man ska i alla fall när det är dags.

Härligt att allt såg fortsatt bra ut Annanax! Vi längtar så tills det är dags för nästa UL, som borde vara ganska snart tycker jag...

Så jobbigt för dig Hjärtat! Håller en tumme för att det ser bättre ut på onsdag!  

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö