• pussel

Vi gravida från RMC Malmö

Jag vet att jag kollade in hennes hemsida när jag letade efter vagnar tidigare och jag kommer ihåg att jag tyckte att butiken verkade vara bra. Synd att vi inte är i Hbg så ofta bara, annars hade det nog fått bli ett litet besök där...

• pussel

Kan inte ni med oregelbundna arbetstider ge lite förslag på dagar/tider. Jag jobbar 8-16.30 (i Trelleborg) så jag kan vara i Malmö vid 17-tiden, om vi ska träffas på en vardag, och jag kan de flesta dagar. Inte 17/4 dock. Glad

• pussel

Å vad härligt Hjärtat78! Vart har ni gjort UL? Jag vet inte om man får se i 3D i Lund?

Jag kan alla dagar som det ser ut nu.  

• pussel

25:e går bra för mig med. Jag jobbar i Trelleborg så jag kan oxå vara i Malmö vid 17-tiden.  

Vilken lyx att sluta kl 12 Malphie!  

• pussel

17-tiden funkar bra för mig med. Jag tror inte man kan skriva och-tecknet från mobilen Malphie, om det var det du försökte göra?

• pussel

HM vid 17 låter bra! 

Jag väntar också en liten tjej. Glad Undrar om det finns någon statistik över vad som är vanligast när det gäller IVF? 

• pussel

Jag har försökt att skjuta det ifrån mig så mycket jag kan Karin, men det kanske börjar bli dags att titta över dagarna snart... Jag har en kompis som har jobbat på FK för några år sedan, med precis föräldrapenning, så jag hoppas att hon kan hjälpa mig att få lite ordning och reda...

• pussel

Ha ha Annanax, jag förstod inte först hur du kunde tycka att det var trist med jordgubbar och vad du fick det ifrån! Det kan bli rätt lustiga meningar med telefonerna ibland... Skrattande

Välkommen Libra! Jag hade också kraftiga smärtor i början och var helt övertygad om att mensen var på G under flera veckor! 

• pussel

Lycka till Libra! Jag känner så igen mig i alla känslorna som åker upp och ner som en berg-och-dalbana och pendlar mellan hopp och förtvivlan! Jag håller en tumme för att allt är som det ska vara!!

Vad synd att du inte kan på torsdag Annanax!

Ni får gärna lägga till mig med: Jennie Höglund. Glad På tal om FB så kan jag förresten tipsa om en grupp för er som har BF i juli. Det är en stängd/privat grupp så sök efter BF Juli 2013 och gå med. Glad

• pussel

Idag har jag varit på glukosbelastningen. Var lite orolig innan eftersom jag mår lite illa på morgonen om jag inte får äta, men det gick faktiskt bättre än väntat. Alla värdena såg bra ut så det var ju också skönt att höra.

Har skickat till dig på FB nu Hjärtat. Jag hittar inte den gruppen med Malmömammor?

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö