• Miilli81

Vi gravida från RMC Malmö

Vi gjorde UL på KK i malmö och fick göra 4D :)

• Miilli81

Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är som skiljer mellan 3D och 4D!

Ja vi fick reda på att han då vägde 2150 gram och att kan beräknas väga 3500 gram när han föds. Fick ni reda på det?

• Miilli81

Hej!! Så mycket som händer här inte, kul att se =) Tyvärr så har jag också fått förhinder på torsdag :( Mina föräldrar behöver skjuts till Kastrup kl 17. Ses såå gärna en annan gång! Lägg till mig också på FB. Jag heter Malin Malmlöf.

• Miilli81

Härtat: hoppas att det går på rätt håll nu! Men snart är det dags! Ja nu är det 19 dagar kvar för mim del. Har börjat svullna rejält nu... BM ska göra hinnsvepning den 15 maj. Libra: härligt att du känner dig gravid

• Miilli81

Läkarna var säkra på födsel innan v 36 och väntan är lång nu... Bebisen är ganska stor och jag är riktigt stor jag med nu! Bebisen har legat med huvudet fixerat ett par veckor. BM sa att ibland händer inget efter hinnsvepning men i vissa fall sätter det igång efter 48 timmar.

• Miilli81

Det är ju så klart helt olika hur kroppen och bebis reagerar på en sådan simulering.

• Miilli81

Stimuleringen ska ju frisätta Prostaglandiner och det är säkert så att det funkar på vissa men inte på andra.

• Miilli81

Hjärtat78: skönt ändå att de har koll på er. Det är ju inga problem för bebis om det skulle bli så att förlossningen måste sättas igång. Tänker på er!

Svar på tråden Vi gravida från RMC Malmö