Vi gravida från RMC Malmö
Som sagt, det är inget min man eller jag tycker är viktigt. Att gå båda, alltså.
Som sagt, det är inget min man eller jag tycker är viktigt. Att gå båda, alltså.
Åh, vilka bra nyheter, Cornelia! Vad innebär myom? Jag är dunderförkyld men mår inte lika illa bara jag äter som jag ska. Men huvudvärk och somna vid åtta är det som gäller. Snart jul och ledighet! :)
Cornelia, jag har fött i Ystad. Ska du?
Maybe, vilken ovanlig läkare! Självklart skulle han visat dig skärmen och berättat vad han såg istället för att vara bortvänd och besvärlig! Det låtermycket bättre med en cysta än utomkveds, i alla fall! Jag hade bokat en vanlig tid till en annan läkare för att prata igenom det hela med någon som är vänli och få en andra åsikt och råd om hantering. Kram!
Jag hade ingen bran förlossning där, men många gillr Ystad. Kommer föda där igen om de beviljar planerat snitt.
Cornelia, vad var problemet för din syster?
Härligt Karin! Detta är ditt år! Hjärtat, grattis! Underbart med ul! Själv ska jag på glukosbelastning på onsdag. Misstänker graviditetsdiabetes efter en jobbig julhelg. Ul ska vi på 19/1, då vi ska göra nupp och kub-test. Hoppas, hoppas att allt ska se bra ut!
Jag gör det på Mvc. Alla över 33 år erbjuds det och det känns viktigt för oss att veta förutsättningarna, tycker vi. Dessutom är det en chans till ultraljud som vi gärna tar.
Sök kk eller akuten. Är rmc stängt ska man söka akut på sin hemort. Du behöver ta blodprover för att kontrollera överstimuleringen. Sök nu!
Du behöver förmodligen bli sjukskriven och ta det lugnt. Sök igen och kräv en åtgärd!