Vi gravida från RMC Malmö
Får jag hänga på här fast jag inte går på rmc, utan på annan klinik i Malmö?
Får jag hänga på här fast jag inte går på rmc, utan på annan klinik i Malmö?
Tack! Roligt med så många från södern! Jag är 6+0 i morgon och ska på kontroll för överstimulering då. Håller tummarna att allt ska se bra ut. Hur långt har ni andra gått och är det första barnet?
Vi har en treåring från RMC och detta är fjärde syskonförsöket. Har haft två missfall,men hoppas innerligt att allt ska gå vägen nu. Fick också tillbaka två och är sjukt nervös inför vul i morgon.
Jag har mitt riktiga vul nästa onsdag. I morgon är egentligen pga överstimulering, men man ser ju mer än bara äggstockar... Har redan gjort tre efter insättning, men först i morgon finns det chans att se något.
Åh fy! Inte alls som du! Jag var nog som värst där du är nu. Slapp bli inlagd, men har fortfarande inte bra värden på njurarna. Men jösses, oss kan man inte prata om samtidigt. Hoppas ditt vänder nu!
Grattis hjärtat! Jag var på vul idag och två små hjärtan blinkade tillbaka!
Tack! Det känns helt otroligt!
Karin, jag vill också göra kubtest. Är också 33 år och har ett friskt barn redan, men det känns samtidigt hemskt att vilja göra det. När det gäller graviditeten har jag redan börjat få mage. Galet! Dessutom har jag insett att paprika är inget jag ska äta efter att ha legat vaken tre timmar i natt av magkatarrskrämpor. Psykiskt försöker vi fortfarande greppa hela grejen och vul på onsdag känns viktig. Speciellt för maken som inte sett och inte riktigt tror. Men vi vill så klart att det ska gå väven och att båda stannar.
Tant Groda, varför har ni så stor risk?
Håller tummarna för era barn!