• Aniiee

Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....

Ja, fråga vad du vill om animé och manga, som jag har tittat på/läst sen 1989.....

Ha lite tålamod med mig, om jag inte svarar tillräckligt fort =).

Yaoi is the opiate of the fan-girls....
  • Svar på tråden Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....
  • Aniiee
    Sebastian72 skrev 2013-08-20 15:29:45 följande:
    Vad i helsike snackar ni om:)
    Anime. Hur så?
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • felix le chat
    Tashie skrev 2013-08-20 14:07:25 följande:
    Har du sett någon av de tre animes som det pratats om väldigt mycket under sommaren? (Free! Iwatobi Swim Club, Dangan Ronpa: The Animation och Shingeki no Kyojin/Attack on Titan) Om du har det, vad tyckte du om dem?

Iwatobi swim club har jag sett fram till ep6, ganska kul. välgjord high-school anime.

Attack on titans däremot är RIKTIGT bra ! Känslan av att man inte kan vänta till nästa avsnitt är oslagbar.
    Rekommenderas starkt 
  • Aniiee
    felix le chat skrev 2013-08-21 20:56:51 följande:

Iwatobi swim club har jag sett fram till ep6, ganska kul. välgjord high-school anime.

Attack on titans däremot är RIKTIGT bra ! Känslan av att man inte kan vänta till nästa avsnitt är oslagbar.
    Rekommenderas starkt 
    Ja, jag ska se Attack on Titan. Jag var ju inte direkt impad av Kuroshitsuji första avsnittet heller =). Dum i huvet eller..... =P
  • felix le chat
    Aniiee skrev 2013-08-21 21:02:58 följande:
    Ja, jag ska se Attack on Titan. Jag var ju inte direkt impad av Kuroshitsuji första avsnittet heller =). Dum i huvet eller..... =P
    Jag är inte en fan av den " svarte butlern"

Den engelska kopplingen kändes redan i början som krystad.

Säkert exotiskt för Japaner men ..... nej   
  • Aniiee
    felix le chat skrev 2013-08-21 21:29:12 följande:
    Jag är inte en fan av den " svarte butlern"

Den engelska kopplingen kändes redan i början som krystad.

Säkert exotiskt för Japaner men ..... nej   
    Jo, det känns ju lite knäppt, men det är en del av charmen. Och så Guden av japanska röstskådisar; Daisuke Ono. Har du sett Uraboku och Vampire Knight? Det är sånna som går runt här, står på medans jag spelar eller gör annat.
  • felix le chat

"Prince of tennis" producenten skall komma med en ny serie som heter " Strike the blood" som jag ser fram mot.
    Har sett en 2 min trailer som inte sa mycket men jag tycker om det han gjort tidigare så man hoppas.....  

• Aniiee

Tråk, fråga något då. Eller tyck nåt, eller nåt...

Svar på tråden Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....