• Aniiee

Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....

Ja, fråga vad du vill om animé och manga, som jag har tittat på/läst sen 1989.....

Ha lite tålamod med mig, om jag inte svarar tillräckligt fort =).

Yaoi is the opiate of the fan-girls....
  • Svar på tråden Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....
  • Aniiee
    Anonym (yaoi) skrev 2013-04-03 22:45:05 följande:
    Oj, man måste nog kopiera länkarna och klistra in dem i ett nytt fönster, de blev konstiga. Säg till om de inte fungerar ändå så fixar jag det Kan säga också att jag inte har något problem med att läsa online, fanöversättningar eller till och med oöversatta om det är bra så du behöver inte tänka på att de måste finnas på svenska
    ingen fara, google chrome är ju intelligent. Jag undrar om det finns en enda  yaoi officiellt översatt till svenska......

BTW, nästa serie jag ska leka catch-up på är Finder och Ai no Kusabi.....Ai no Kusabi har jag sett som anime... den gamla ovan, i alla fall... väldigt bra...... 
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Anonym (yaoi)

Tack för att du försökte :-P Jag ska kolla upp de serierna Jo jag vet att det är så - illa när man älskar yaoi men inte gillar seme/ukegrejen. Jag vill ha två semes eller två ukes tillsammans Det är ju vanligare med lite yaoivibbar i vanliga serier mellan två som är mer jämställda så då hoppas jag alltid på att hitta doujinshi och sånt av dem men då ritar de om dem så att en blir seme och en uke i alla fall! Typ som i Naruto, Death note, Gundam seed etc... frustrerande :-P

• Anonym (yaoi)
    Aniiee skrev 2013-04-03 22:44:46 följande:
    Bra fråga, den får du ställa till Naruto's mangaka.
    felix le chat skrev 2013-04-03 22:15:12 följande:
    Varför har Naruto morrhår ?
    Det är väl för att han har kyuubi (rävdemonen) inuti sig, så han får lite av hans fysiska karaktäristika
  • felix le chat
    Aniiee skrev 2013-04-03 22:43:58 följande:
    Knivigt, för den har jag inte hunnit läsa (vet att den är gammal). Men Juné har gett ut den i USA, så yaoi eller BL/shounen ai...... Den ligger på listan över allt jag ska läsa när jag hinner.
    Låna ?Jag har i alla fall dom första 2-3 böckerna
  • Aniiee
    Anonym (yaoi) skrev 2013-04-03 23:00:36 följande:
    Tack för att du försökte :-P Jag ska kolla upp de serierna Jo jag vet att det är så - illa när man älskar yaoi men inte gillar seme/ukegrejen. Jag vill ha två semes eller två ukes tillsammans Det är ju vanligare med lite yaoivibbar i vanliga serier mellan två som är mer jämställda så då hoppas jag alltid på att hitta doujinshi och sånt av dem men då ritar de om dem så att en blir seme och en uke i alla fall! Typ som i Naruto, Death note, Gundam seed etc... frustrerande :-P
    Jag vet.... själv sitter jag och pillar på en fanfic om Sephiroth och Genesis (onee-chan feeeeeeel!). Två seme som älskar att slåss..... kommer bli intressant.....
    Anonym (yaoi) skrev 2013-04-03 23:01:44 följande:
    Det är väl för att han har kyuubi (rävdemonen) inuti sig, så han får lite av hans fysiska karaktäristika
    Kanske det. Jag har ingen aning, jag är ungefär lika intresserad av Naruto som av att titta på när färg torkar, så jag hänger inte med så bra....

• felix le chat
    Anonym (yaoi) skrev 2013-04-03 23:01:44 följande:

Måste nog vara så, eller moderns "arv" av kyuubi
  • felix le chat
    Aniiee skrev 2013-04-03 23:13:18 följande:
    .....

Kanske det. Jag har ingen aning, jag är ungefär lika intresserad av Naruto som av att titta på när färg torkar, så jag hänger inte med så bra....

Naruto är som ens första kärlek, oförglömlig.
  • Anonym (yaoi)
    Aniiee skrev 2013-04-03 23:13:18 följande:
    Jag vet.... själv sitter jag och pillar på en fanfic om Sephiroth och Genesis (onee-chan feeeeeeel!). Två seme som älskar att slåss..... kommer bli intressant.....

Oj vad kul! Skulle vilja läsa Jag har bara skrivit fanfics om Eyeshield 21 än så länge :-P

Haha, jag tycker att den blev intressant när man insåg hur mycket yaoi som finns dolt inuti den
  • Aniiee
    felix le chat skrev 2013-04-03 23:10:15 följande:
    Låna ?Jag har i alla fall dom första 2-3 böckerna
    Liger i hyllan, bara inte hunnit med.... jag läser alldeles för mycket. Men ska ta itu med ring finger nu, när jag väntar på ett bokpaket....

felix le chat skrev 2013-04-03 23:15:16 följande:
    Naruto är som ens första kärlek, oförglömlig.
    Jag har aldrig haft något till övers för naruto..... vet inte varför....... *muttrar och börjar bläddra i Uraboku....*
  • Aniiee
    Anonym (yaoi) skrev 2013-04-03 23:20:20 följande:
    Oj vad kul! Skulle vilja läsa Jag har bara skrivit fanfics om Eyeshield 21 än så länge :-P

Haha, jag tycker att den blev intressant när man insåg hur mycket yaoi som finns dolt inuti den
    =). Första sidan ligger i min blogg.... inlägget Birthday gift for Onee-chan, januari i år, om du vill läsa. Men som sagt, bara första sidan.

(Enda kommentaren på min blogg *snyft*) 
Svar på tråden Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....