Jag är en (yaoi) animé/manga otaku, fråga mig vad du vill....
Ja, fråga vad du vill om animé och manga, som jag har tittat på/läst sen 1989.....
Ha lite tålamod med mig, om jag inte svarar tillräckligt fort =).
Ja, fråga vad du vill om animé och manga, som jag har tittat på/läst sen 1989.....
Ha lite tålamod med mig, om jag inte svarar tillräckligt fort =).
Puffar lite.... för ordningens skull....
Får väl puffa lite....
Får väl ta mitt svar här då. :3 Ja alltså om du säger det så, jag tänker inte säga emot. Jag läser väldigt sällan tidningar längre, mest pga kostnaden samt faktumet att jag nu varit tvungen att börja läsa kurser i mitt modersmål (mandarin) för poängens skull, vilket gör det otroligt irriterande när man förväxlar ordföljd och allt möjligt strunt. Jag orkar väl inte hålla mig lika uppdaterad som förr, I guess.
Såg dock att du läser Kuro, brukar du följa uppdateringarna allt efter att kapitlen är skannade och översatta eller köper du volymerna? Jag försöker att undvika uppdateringarna då jag föredrar att kunna hålla boken i hand och läsa en professionellt översättning utan större misstag. :'3 Men nu har jag hamnat jätteefter även där, haha. Offrar allt för studierna, eller hur det nu var.
Välkommen, välkommen =)
Oh.... jag har alltid velat lära mig mandarin.... men jag får inte plats med fler språk i mitt huvud nu.....
Jag brukar vänta på volymerna, fast de är lite sega på att komma till sverige. Kan ju importera dem, men.... dyyyyyrt..... jag saknar faktiskt bara de senaste två, och de har jag läst på nätet..... med en hel del huvudvärk... Ibland glömmer jag vad jag läser för serier, det är måga att bolla mellan. Väntar just nu på volym 5 av UraBoku som jag har som prenumeration.
Nu ska jag gå och lägga mig (i tid för en gångs skull) och läsa Loveless... oyasumi =)
Vet ju inte var du bor men SF-bokhandeln har ju rätt så rimliga priser :3 Både för engelska översättningar och import. Jadu haha jag läser lite allt möjligt när jag har tid över, vilket numera inte är särskilt ofta.
Bra idé, ska nog också sova tidigt. Godnatt! :3
Hej!
Om man aldrig har läst yaoi förr...vad ska man leta efter och var? Vad är bäst att börja med? Vart hittar man det som du har skrivit själv? Oj...nu blev det många frågor här men är nyfiken på det här...:)
Puffar lite här också....